vincent76
Basic
Trevlig bil! Har en sådan i garagetNOS M5 E39 givetvis Prefacelift
Say no more
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig bil! Har en sådan i garagetNOS M5 E39 givetvis Prefacelift
Say no more
Det är klart att det är roligt om man har råd med sin drömbil Men tror att tråden skulle bli tråkig utan utsvävningar och lite ovanligare bilar Sen får jag ju säga grattis till en riktigt fin bilDet beror ju på,! jag har ju köpt min drömbil som jag kommenterade.
Dok byts den ut till sommaren mot den mer gubbigare varianten E63 Amg pga av större bagage utrymme!
En riktig "dröm"-bil.En Weissman GT, som inte brinner upp.
Sedan jag såg Bad Boys för första gången har alltid Porsche varit favoriten, och bilen som medverkade i filmen, Porsche 964 Turbo var länge drömbilen, men numera är det Porsche 993 Turbo. Med det sagt så är det inte svårt att lista ut vilken bil i modern tid som är min drömbil, Porsche 991 Turbo S. (om man bortser från hybridmonstret Porsche 918)
Och vad är ett inlägg utan lite bilder, titta och njut.
Porsche 964 Turbo, bild från filmen Bad Boys.
Porsche 993 Turbo, en dröm jag säkert delar med många.
Porsche 991 Turbo S
(Samtliga bilder stulna från ze internet)
Tre bilder på en och samma bil!?
Mechatronik Pagoda - klassisk look, ny teknik
Realistisk drömbil:
Tre bilder på en och samma bil!?
Mercedes w124 i perfekt skick med allt extra. En av de bästa bilarna de har byggt.
Hade en snålmodell för några år sedan och kör nu med kanske en av de sämsta bilar som MB byggt (W210).
Mercedes E200 från 80-talet med snåldiesel, 70 hästkrafter, fyra växlar .Min dröm bil:
1. Så underhålls fri som möjligt.
2. Bensin snål
3. Stor med mycket utrymme
4. Grön färg
Jepp
Absolut! Den jag hade och den jag har nu är båda med minsta dieseln, så de än nog inga man kör om med .Här har vi en som vet vad han snackar om!! Jag hade en 300E -89:a i riktigt fint skick för några år sedan, den gick så sjukt bra. Älskade verkligen den bilen. Hade inte bangat på en 500E facelift.
Absolut! Den jag hade och den jag har nu är båda med minsta dieseln, så de än nog inga man kör om med .
Som taxichaufför sedan -09 (kör vid sidan av studierna) så måste jag säga att den bekvämaste bilen att sitta i är V70 årsmodell 2000-2007.
Jo, jag kan tänka mig att bensin MB är något helt annat . Har bara kört E200 NGT då det gäller bensinmerca och den gillar jag.Ja Volvo har väldigt bekväma stolar bland annat så det kan jag tänka mig.
Absolut inget fel på de gamla sugdieslarna från 80-talet men för att få den rätta känslan så måste man nästan kör med minst en rak sexa och automat. Så sjukt härligt att varva ut de motorerna, min var ju "bara" 300'n men den gick riktigt riktigt bra.
80km/h till 160km/h på nolltid.
Undrar egentligen hur många Singer som levererats till europa, till sverige misstänker jag inga tyvärr. Singer är verkligen en fantastisk drömbil!En Singer eller Eagle Speedster
Undrar egentligen hur många Singer som levererats till europa, till sverige misstänker jag inga tyvärr. Singer är verkligen en fantastisk drömbil!