kabro
Basic
En Singer eller Eagle Speedster
Antar nästan att du har sett denna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Singer eller Eagle Speedster
Antar nästan att du har sett denna?
Det kan du tro
Det måste jag verkligen kolla upp om det stämmer!! Vore sjukt häftigt.Jag läste från ett annat forum att det stod en Singer på Porsche center i Kalmar, bilderna är tyvärr raderade från facebook men bilen hade en svensk registreringsskylt.
Min BMW M3 V8... En som funkar till det mesta..
Nästa bil blir nog en M5 F10.... Om nåt år när prisraseriet gjort sitt.
Här är min
Undrar egentligen hur många Singer som levererats till europa, till sverige misstänker jag inga tyvärr. Singer är verkligen en fantastisk drömbil!
Jag drar iväg ett litet smidigt email när jag kommer hem!Det måste jag verkligen kolla upp om det stämmer!! Vore sjukt häftigt.
Farsan håller på med en 69 mach 1 justnu, stulit motor och låda från en -94 mustang GT 5,0Min 69:a.
Inte riktigt samma spec. som ovan men rätt ok ändå...
Siktar på att 2015 ska bli året då ett av mina drömbilsprojekt realiseras. Den som lever får se men det är nära nu...
Här är målbilden, kvarstår ett avslut och ett antal garagetimmar innan vi är där dock.
Vad ligger F40 på idag, 8-10 milj, Räcker det? Cool hur dom och häftigt när gamla chefen kom glidande med en sånBilarnas bil
Det är dock omöjligt att jag någonsin kommer att äga en... Tyvärr
Annars är det denna
Lite mer troligt att jag kommer att ha en sådan, men kan bli knepigt...
Läcker!Väldigt gärna med guldiga bbs-ekerfälgar :3
Helt riktigt. Det finns en hel uppsjö bilar jag gärna ägt som inte är motorstarka med dagens mått. M3 e30 är en ikon. Grym!Hästar är inte allt....
Grymt cool! Är själv inne på min tredje m3 e30 nuVäldigt gärna med guldiga bbs-ekerfälgar :3
Lycka till. På flera sätt....Innan jag fyller 30 så ska denna stå på parkeringen.
Lamborghini Countach
Lycka till. På flera sätt....
[emoji6]