AndyK
Basic
Testa St Eriks Porter och Fuller's London Porter, inte allt för beska och hyfsat fylliga.Jag skulle gärna vilja ha lite tips på fylliga och fina Porteröl... (Inte allt för beska)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testa St Eriks Porter och Fuller's London Porter, inte allt för beska och hyfsat fylliga.Jag skulle gärna vilja ha lite tips på fylliga och fina Porteröl... (Inte allt för beska)
Tack för tipsen!Testa St Eriks Porter och Fuller's London Porter, inte allt för beska och hyfsat fylliga.
Är det den som är mörk som tjära? Eller det kanske var den med whisky finishJust nu blir det mest Innis & Gunn Rum Finish.
Oak Aged är mörkare. Sen är ju stouten ännu mörkare. Rum Finish är lite rödare.Är det den som är mörk som tjära? Eller det kanske var den med whisky finish
Oak aged tänkte jag på, tack!Oak Aged är mörkare. Sen är ju stouten ännu mörkare. Rum Finish är lite rödare.
En fantastisk öl
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Jag tycker att huvudsmaken är jättegod, men eftersmaken är alldeles för besk för mig. Deras Single Hop Ale passar mig bättre.En fantastisk öl
Intressant att du nämner eftersmaken. Jag tycker inte den är för besk, men kanske den öl som "stannar längst" i munnen.Jag tycker att huvudsmaken är jättegod, men eftersmaken är alldeles för besk för mig. Deras Single Hop Ale passar mig bättre.
Tror det har väldigt stor betydelse hur den faktiskt dricks och vilken temperatur den serveras. De flesta Porter och Stout är ganska smaklösa vid 4 grader för att sedan vid sin rätta temperatur blomma ut smakmässigt.Intressant att du nämner eftersmaken. Jag tycker inte den är för besk, men kanske den öl som "stannar längst" i munnen.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Dagens köp
Dagens köp
Mathias Dahlgrens låda verkar spännande...han är ju lite grann av en knasboll när det kommer till drycker så fjällkvanne-öl är väl precis vad man kunde vänta sig. Recensera gärna!
Ser ut till att bli en lyckad fredagskväll!
Fixade din bildtagFavoriten är Lagunitas New Dogtown Pale Ale (nr 1697) Öl, Ale.
Men har skaffat några nya plus gamla godingar inför helgen
Fixade din bildtag
En trappist har du minsann! Den där var slut på bolaget när jag handlade. Fick denna istället...
Skum vinkel
Fixade din bildtag
En trappist har du minsann! Den där var slut på bolaget när jag handlade. Fick denna istället...
Skum vinkel
Jag med! Mörk öl gillar jag däremot - så tjärig och rökig som möjligtJag föredrar Tripel före Dubbel, har fortfarande svårt för mörka öl. Är lite för söta för mig.
Men belgiska blondiner är aldrig fel...
Lagunitas - New Dogtown Pale Ale