Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Betyg?Wisby klosteröl. Lugn och fin smak. Eller beror det på att barn nummer ett har somnat!? ( 10 månader imorgon) nu ska stor grabben bara somna, sen går far och lägger sig med.
Vad är det för dag? Jo Fredag!
Då blir det öl.... med till bolaget har jag en lista, en lista över vilka ni gillat!
Om ni har svårt att hålla koll så ladda ned systembolagets app, där går det att sätta betyg (i form av stjärnor 1-5) och skriva kommentar!
Lagavslutning på O'learys idag. Följande öl på menyn har jag inte smakat:
Leffe, blonde
Hoegaarden
Erdinger, kristall
Erdinger, dunkel
Erdinger, hefe
Vilken får jag inte missa att prova? Tror inte den mörka Erdinger är nåt för mig, funderar på att hoppa den!
Hjälp en vilsen och ung själ
Haha är det lagavslutning borde du hinna testa allaLagavslutning på O'learys idag. Följande öl på menyn har jag inte smakat:
Leffe, blonde
Hoegaarden
Erdinger, kristall
Erdinger, dunkel
Erdinger, hefe
Vilken får jag inte missa att prova? Tror inte den mörka Erdinger är nåt för mig, funderar på att hoppa den!
Lagavslutning på O'learys idag. Följande öl på menyn har jag inte smakat:
Leffe, blonde
Hoegaarden
Erdinger, kristall
Erdinger, dunkel
Erdinger, hefe
Testa definitivt Erdinger Hefe! Tysk, klassisk Weissbier - veteöl - med fällning. Gillar du finns det Weihenstephaner på Bolaget att njuta än mer av. Från, typ, världens äldsta bryggeri.
Haha är det lagavslutning borde du hinna testa alla
Om du gillar lite fylligare öl med inte så stor beska, så ska du absolut prova Hoegaarden och Leffe Blonde. Har inte prövat Erdingersorterna, men om man kollar på "månarna" så ska de vara i samma stil som Hoegaarden, speciellt hefe.
Låter bra, ska till bolaget imorrn och då ska jag även passa på att köpa Maredsous 6 som du tipsade om tidigare i tråden!
Har faktiskt aldrig prövat. Kanske är dags för det...Jag väl lite lokalpatriotisk och gillar vad som kommer från Eskilstuna Ölkultur (se till att beställa hem några flaskor och prova, Anders är en duktig och trevlig bryggmästare). Hinner jag inte beställa från hembygden slinker det ofta ner några Bedarö Bitter i den lila påsen, skönt med en bra öl som ligger relativt lågt i alkoholhalt så här på sommaren.
Jag är inne i ett öl provar stim nu. Vilket är det godaste ölet från Eskilstuna? Kan man beställa på bolaget?
Nästa öl. Fällning med något fruktig smak. Behaglig smak. Ett gott öl helt enkelt. Får 4/5. Vet nog varför det första ölet var så sött. 9%! Har aldrig druckit så starkt öl innan. Kul att ha testat iaf. Men detta öl kommer jag att köpa igen.
Skulle köpa Erdinger Hefe igår, men den var slut... Ska försöka få tag på den snart.Erdinger Kristall var lite för ljus och "tunn" men denna var mer i min smak!
Maredsous 6 väntar imorrn!
Tapatalk via HTC One
Är det från Helsingborg du menar?Drack Witbieren idag från HBHs bryggeri. Riktigt god, nästan lite gräddig och en ton av vanilj (?) 4.5/5