Hade lite tid över på Schipol igår. Efter att ha handlat de sedvanliga hudvårdsprylarna till frun och fönstershoppat klockor på Gassan så kollade jag lite på ngn doft till mig själv.. Letade efter ngt somrigt och citrus aktigt.
Hittade denna som jag fastnade för..
![]()
Men väl i planet började jag fundera... Hade jag gått i fällan?! Jag som levt enligt "Solsidan Freddes" råd rätt länge... Att vi män ska INTE shoppa i butikernas "gråzoner" alltså lite mittemellan herr och damavdelningarn.. Då kan det gå jävligt fel!
Den här flaskan stod preciiiiis i hörnet där herr och damdofterna möttes!! HELVETE!! Å flaskan såg så där lagom feminin ut!! FAN också!!! När jag kom hem från Arlanda googlade jag så mycket jag orkade. Nästan ingen info alls ang genus bestämning på denna parfym?! Kasta direkt eller gömma i badrummet?! Billig som fan var den ju också!...:-/
När jag nästan givit upp så hittade jag det jag sökte!! Nästan i alla fall. Det är en "Unisex" doft.. Å vad faan betyder det??!! Nåja.. Jag kompenserar det idag med en maskulin Bratte på militärgrönt Natoband OCH camojacka!
![]()
Den doftar trots allt gott och även frun verkar gilla doften då hon sniffade lite extra på mig nör jag kom hem igår.
Eller så anade hon helt enkelt spår av damparfym...:-o
Haha! Hur har det gått @RicVin? Har frun gett sitt godkännande eller får du sova på soffan efter misstankar om otrohet? Kanske delar ni rent av parfym nu mera?