Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är doften stark? Större delen av min vardag spenderas i ganska små rum för intervjuer alternativt möten...
Bra kombo![]()
Det finns ju större flaskor men den lilla, som jag har, räcker gott och väl i ett år för mig. En vanlig dag kör jag 2 sprut per dag. Tränar jag blir det 4.![]()
Vad säger expertisen? Jag behöver en ny fräsch doft inför sommaren. Har ett gäng "tyngre" parfymer då vi oftast har kallt ändå Men nu sugen på något riktigt fräscht. Har sneglat på Chanel allure homme sport men vad finns för alternativ? Föredrar parfymer som håller i sig länge och projicerar bra. Finns inget värre än en parfym som blir "skin scent" efter en halvtimme.
Grym lineup! Fick med mig samples på dina två Acqua di Parma när jag var i deras butik i Milano häromåret och de doftar båda fantastiskt gott.Hade valt någon av dessa för sommaren. Funkar det i Italien så funkar det även i Sverige.![]()
Hade valt någon av dessa för sommaren. Funkar det i Italien så funkar det även i Sverige.![]()
Mandorlo luktar riktigt fresh, kör den själv just nuHade valt någon av dessa för sommaren. Funkar det i Italien så funkar det även i Sverige.![]()
Du har missat deras två bæstaKör rätt uteslutande med byredo, har rätt många. Varvar mest mellan Mohave ghost, Rose noir, Mmink och Supercedar!
Jo, jag har dom också. Använder dom lite mindre dock.Du har missat deras två bæstaPulp och BDA - edit: du kanske anvænder de.. samt Gypsy Water. och Baudeleire.
Hade valt någon av dessa för sommaren. Funkar det i Italien så funkar det även i Sverige.![]()
Grym lineup! Fick med mig samples på dina två Acqua di Parma när jag var i deras butik i Milano häromåret och de doftar båda fantastiskt gott.
En annan sommarfavorit är Tom Ford Mandarino Di Amalfi. Den står högt på inköpslistan.
Kunde inte hålla migDu menar en sån här?!
![]()
Den är mycket bra @ollkli ! Rekomenderas starkt. Har även Aqua di Parmas Mandorlo Sicilia som nämns ovan. Även den mycket bra. Men Tom Forden är nog mer somrig.
Alltid kört Burberry London!
Älskar den och den är så "jag". Har såklart ett par Polo och Versace men inget är i närheten tycker jag!
Prestandan är del i Eau Sauvages storhet.Har själv aldrig gillar Dior Sauvage, men fick en liten testflaska senast jag var på rull, och den har en OTROLIG prestanda, håller ju lätt 8/9 timmar +