• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT:vilken parfym!

image.jpeg

@Chami :)
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Vad säger expertisen? Jag behöver en ny fräsch doft inför sommaren. Har ett gäng "tyngre" parfymer då vi oftast har kallt ändå Men nu sugen på något riktigt fräscht. Har sneglat på Chanel allure homme sport men vad finns för alternativ? Föredrar parfymer som håller i sig länge och projicerar bra. Finns inget värre än en parfym som blir "skin scent" efter en halvtimme.
 

sir alex

Panerai
Vad säger expertisen? Jag behöver en ny fräsch doft inför sommaren. Har ett gäng "tyngre" parfymer då vi oftast har kallt ändå Men nu sugen på något riktigt fräscht. Har sneglat på Chanel allure homme sport men vad finns för alternativ? Föredrar parfymer som håller i sig länge och projicerar bra. Finns inget värre än en parfym som blir "skin scent" efter en halvtimme.
image.jpg
Hade valt någon av dessa för sommaren. Funkar det i Italien så funkar det även i Sverige.
 

san

Cartier
2-Faktor
image.jpg
Hade valt någon av dessa för sommaren. Funkar det i Italien så funkar det även i Sverige.
Grym lineup! Fick med mig samples på dina två Acqua di Parma när jag var i deras butik i Milano häromåret och de doftar båda fantastiskt gott.

En annan sommarfavorit är Tom Ford Mandarino Di Amalfi. Den står högt på inköpslistan.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Kör rätt uteslutande med byredo, har rätt många. Varvar mest mellan Mohave ghost, Rose noir, Mmink och Supercedar!
 

AndyK

Cartier
Brukar köra YSL l'Homme Libre, men frugan har köpt Zlatans parfym till mig. Den är riktigt nice, framförallt gillar hon den... ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpg
Hade valt någon av dessa för sommaren. Funkar det i Italien så funkar det även i Sverige.

Grym lineup! Fick med mig samples på dina två Acqua di Parma när jag var i deras butik i Milano häromåret och de doftar båda fantastiskt gott.

En annan sommarfavorit är Tom Ford Mandarino Di Amalfi. Den står högt på inköpslistan.

Du menar en sån här?!
image.jpeg

Den är mycket bra @ollkli ! Rekomenderas starkt. Har även Aqua di Parmas Mandorlo Sicilia som nämns ovan. Även den mycket bra. Men Tom Forden är nog mer somrig.
 

UNO

Panerai
image.jpeg

Personlig favorit, för att vara en klockparfym men det beror kanske på att Bvlgari enl vissa säljer parfymklockor, min tog slut i våras.
Utöver den har Green Irish Tweed och Eau Sauvage trängs på hyllan hemma hos mig senaste åren.
 

tissoter

Audemars
Alltid kört Burberry London!
Älskar den och den är så "jag". Har såklart ett par Polo och Versace men inget är i närheten tycker jag!
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Har själv aldrig gillar Dior Sauvage, men fick en liten testflaska senast jag var på rull, och den har en OTROLIG prestanda, håller ju lätt 8/9 timmar +
 
Topp