Har generellt svårt för flummig konst men denna gillar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har generellt svårt för flummig konst men denna gillar jag.
Älskar den!!Denna sitter i vardagsrummet.
Var ingen större buzz när den förhandsvisade. Folk blev sedan helt bananas när det släpptes info om att Steven Spielberg hade beställt ett par stycken som han delade ut till vänner och familj
Så du kände till den? Kul!Älskar den!!
Så du kände till den? Kul!
Borde vara Gösta Gierow.Har en numrerad tavla jag inte vet vart jag fått ifrån (säkert köpt på antikmässan) men är det nån som vet konstnär? Kan inte tyda signaturen Gieron?
Nä hittade den, Gieron heter han. Tack ändåBorde vara Gösta Gierow.
Du verkar ha rätt, metropol har skrivit felBorde vara Gösta Gierow.
Stiligt, jag gillar både Jonas och Andreas. Får man fråga var du hittade Andreas?Lite blandat på väggarna hemma...
Karolina Nolin
Joakim Johansson
Karin Broos
Andreas Englund
Stiligt, jag gillar både Jonas och Andreas. Får man fråga var du hittade Andreas?
https://www.bukowskis.com/sv/valuat...49K0LK7jMTDh6ZGsU6ZvpzkEE4Yt0g9BoCWPYQAvD_BwEHar fyra tavlor från ett dödsbo. Har stått och samlat damm mestadels. Nu vid flytt rensar jag och hade tänkt att göra mig av med dessa.
Någon som vet om detta är något att ha rent värdemässigt?
Bilder på Imgur.
https://imgur.com/a/q8l2PKq
Det såg mysko ut. Är det brodyr på befintlig konst? Lite svårt att se.
Ser ut som pärlplattor tycker jag.Det såg mysko ut. Är det brodyr på befintlig konst? Lite svårt att se.
Det är en släkting som målat, så ingen känd konstnär direkt. Men han gör riktigt snygga grejer tycker jag!Den där gillade jag starkt!
Pärlplattepärlor, precis. Pappas Pärlor är en svensk gatukonstnär som placerar ut pärlfigurer i miljöer i stad eller natur för att skapa olika effekter. Brukar till slut hamna på tavlor som han säljer.Det såg mysko ut. Är det brodyr på befintlig konst? Lite svårt att se.