• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: visa oss din konst

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Har generellt svårt för flummig konst men denna gillar jag.

IMG_20190714_075446.jpg
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Denna sitter i vardagsrummet.
Var ingen större buzz när den förhandsvisades. Folk blev sedan helt bananas när det släpptes info om att Steven Spielberg hade beställt ett par stycken som han delade ut till vänner och familj

C86AB67F-4BF7-4AE2-A8A0-24D6B6122D10.jpeg
 
Senast ändrad:

ScubaKing

Audemars
Så du kände till den? Kul!

Nej jag kände tyvärr inte till den. Men jag älskar dem två första filmerna och bilden i sig är helt fantastisk. Får en att tänka, vilket jag tror är lite tanken bakom bra konst. Man får 70-tals känsla och med stranden och allt samt texten så får man upp hela filmen i minnet. En helt amazing bild enligt mig. Älskar den som sagt, skulle önska den satt hemma hos mig. :)
 

Amme

Cartier
Har en numrerad tavla jag inte vet vart jag fått ifrån (säkert köpt på antikmässan) men är det nån som vet konstnär? Kan inte tyda signaturen :) Gieron?

B5B8B653-BE5B-4209-82EE-91B7D220F567.jpeg
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Har fyra tavlor från ett dödsbo. Har stått och samlat damm mestadels. Nu vid flytt rensar jag och hade tänkt att göra mig av med dessa.
Någon som vet om detta är något att ha rent värdemässigt?

Bilder borta.
 
Senast ändrad:
Topp