• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: visa oss din konst

Rolig tråd så jag får väl ta och bidra med min två favoriter hemma på väggen. Båda av en dansk vid namn Bjørn Bjørnholt. Nu är jag lite för trött i kväll för att bättre bilder, men de är riktigt snyggt med så många lager färg så det blir nästa en 3D effekt (svårt att se på bilderna)
IMG_0243.jpg
IMG_0244.JPG
IMG_0248.jpg
Riktigt snygga! Googlade efter konstnären men kunde inte hitta någon egen hemsida som han har. Var köpte du dina och vad heter dem? :) Om man nu möjligtvis gör flera uppsättningar av samma motiv.

Riktigt snygga! Googlade efter konstnären men kunde inte hitta någon egen hemsida som han har. Var köpte du dina och vad heter dem? :) Om man nu möjligtvis gör flera uppsättningar av samma motiv.
Han gör inte flera med samma motiv men är lite som Panerai, om du bara tittat fort så ser alla väldigt lika ut ;)
Han har en gallerist i Köpenhamn men jag köpte de direkt från honom. Om du är seriöst intresserad så kan jag hjälpa till att förmedla kontakt.

Tillbaka
Topp