Divemaster
Basic
Stockholm Bell Tower. Bob Dylan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fotat i dåligt ljus:
Esaias Thorén
Leo Falkowski
Okänd:
M. Pyk
Chagall
Vem har gjort den ?
Ola_art på Instagram. Riktigt grym, såg han på musikhjälpenVem har gjort den ?
Tack ska kollaOla_art på Instagram. Riktigt grym, såg han på musikhjälpen
Det kan väl inte bara vara jag som tycker att den ramen inte passar?!
Tkr den är perfekt faktiskt.Det kan väl inte bara vara jag som tycker att den ramen inte passar?!
För mig så är det något med att det är Star wars tema. Naturen passar men något med stormtroopers som gör det konstigt.Tkr den är perfekt faktiskt.
Så jävla bra
Kebab konst?
Det känns som ramen är en del av idéen. För visst har han utgått från en "hötorgstavla" målad 1947 och sedan lagt till? (edit, efter att ha kollat på Insta så ja, det är hans grej, "up-painting" hötorgskonst.Det kan väl inte bara vara jag som tycker att den ramen inte passar?!
Mycket bra! Kolla upp Ollio om du inte redan känner till honom. Duktig konstnär från GöteborgKör lite diverse här hemma, men mest åt street art hållet.
Ruskig, klassisk svensk graffitiartist
Bates, en av de mer kända danska graffitiartisterna.
Redan koll på, fina grejer!Mycket bra! Kolla upp Ollio om du inte redan känner till honom. Duktig konstnär från Göteborg
Mycket bra!
”Trump” av Cleon Peterson
Senaste in. Original poster från Keith Harings första solo-utställning i Tokyo 1983.
Senaste in. Original poster från Keith Harings första solo-utställning i Tokyo 1983.
Tunga namn!! En duk av ikaros och en grafik av Egs skulle kompletera samlingen fint tror jag!Kör lite diverse här hemma, men mest åt street art hållet.
Ruskig, klassisk svensk graffitiartist
Bates, en av de mer kända danska graffitiartisterna.
Skulle sitta fin fint med detTunga namn!! En duk av ikaros och en grafik av Egs skulle kompletera samlingen fint tror jag!