Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan klippt hela tidningen nu, efter en vecka med lite för mycket jobb för att jag med gott samvete skulle ha kunnat unna mig kvalitetstid med Out of Time.
Skön läsning fram till sidan 73, och jag ber om ursäkt om det redan påtalats, men FÖR HELVETE! Schaffhausen ligger ju i Schweiz!![]()
Man hatar ju när det händer! Här har alltså både skribenten och korrekturläsaren suttit på ett redaktionsmöte och ändrat Europakartan i realtid....
Vi pudlar såklart. Ett beklagligt och solklart misstag som vi helt enkelt bommade att rätta till. Vi kan bara rodnande be om ursäkt!![]()
Jag har fortfarande inte fått min tidning, Sthlms trakten
Hoppas på att den kommer imorn kanske
Börjar tro att någon på Tomteboda lagt beslag på alla ex till stockholm.Stockhomsposten verkar seg. Mitt egna exemplar har inte heller kommit ännu. Vi får hoppas på bingo imorgon!![]()
Börjar tro att någon på Tomteboda lagt beslag på alla ex till stockholm.![]()
Mycket fin tidning. Prenumerant såklart.
I artikeln i #2 om IWC Portugieser står det att Schaffhausen ligger i Tyskland, vilket såklart är fel. Även IWC är en tillverkare från Schweiz.
Ingen tidning här heller, drygt 2 veckor sedan jag skrev upp/betala.
Saknar tyvärr min fortfarande. Lade iof till min prenumeration sent. Men den som väntar....![]()
Jag har fortfarande inte fått någon tidning, trots Mail till kundtjänst.
@Denke @Aquaracer2
jag vet inte vem jag ska höra av mig till?
Gäller det även till landsbygden i Västra Götaland...?I fix, levererar det personligen om det så krävs.
Gäller det även till landsbygden i Västra Götaland...?![]()