Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är sen på bollen med detta (skäms)…. Hur får man tag på dem nya samt dem äldre lösnummer?
Edit: de nya vet jag dock ej de gamla.
Tack snällt! Trodde 2021 började med lösnummer 1 men verkar börja från 4.
Inte jag heller. Men jag har aldrig fått något.Bara jag som ännu inte fått nya numret?![]()
Hur länge ska man vänta innan man hör av sig? Kanske mitt på nästa vecka eller?Inte jag heller. Men jag har aldrig fått något.
har alltid behövt höra av mig till kundtjänst och få det efterskickat
Måste säga att det jag lyckats läsa så här långt i nya numret nog gör det till det bästa hittills utgivna enligt mig - snyggt jobbat alla!
Har någon fått hem boken, ”tolv klockor, tolv historier”? Givetvis ni som har förhandsbokat den.
Vad kul! Ser verkligen fram emot det! Tack för snabb återkoppling!Den kom från tryckeriet i onsdags och har skickats ut till alla som förhandsbeställt. Den bör dimpa ner efter helgen.![]()
Visst utlovades det en väggkalender till alla som förhandsbeställde boken? Blev det aldrig någon kalender eller är det bara jag som inte fått?Den kom från tryckeriet i onsdags och har skickats ut till alla som förhandsbeställt. Den bör dimpa ner efter helgen.![]()
Visst utlovades det en väggkalender till alla som förhandsbeställde boken? Blev det aldrig någon kalender eller är det bara jag som inte fått?![]()
Jag väntar också..Någon som vet hur det ser ut med nummer två och nummer tre 2021? Känns som att nummer 2 borde ha varit här redan, eller är det bara jag som missat det.
Jag väntar också..![]()
Underbart!Ny numret är på väg från tryckeriet! Bör dimpa ner i brevlådorna denna vecka.![]()
Dum fråga, blir det för 2022Ny numret är på väg från tryckeriet! Bör dimpa ner i brevlådorna denna vecka.![]()
Jag går ner nu och kommer stå där tills den anländer. Kan du ringa min fru och förklara vad jag håller på med.Håll koll i brevlådorna!
![]()