• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Out of time magazine ?

7 sept och undrar om personerna på PostNord Tomteboda sitter och tjuvläser min Out of Time för delar ut post gör dom definitivt inte...
Har skickat ett flertal mail till support om uteblivet tidning men inte ett livstecken, nu även till [email protected] så får väl se vad som händer..... men inte kul med denna väntan :(

7 sept och undrar om personerna på PostNord Tomteboda sitter och tjuvläser min Out of Time för delar ut post gör dom definitivt inte...
Har skickat ett flertal mail till support om uteblivet tidning men inte ett livstecken, nu även till [email protected] så får väl se vad som händer..... men inte kul med denna väntan :(
Har fått två skickade till mig men ingen av dem som kommit fram. Känns som att Nissarna på Tometboda börjat med en side business.

Fick svar av Eqotime.com med vändande mail.... toppenservice :) men tyvärr som jag anade, PostNord boven igen.
Intressant med ett statligt ägt bolag som ska serva medborgarna på ett för oss smidigt och kostnadseffektivt sätt. Men istället ökar man portokostnaderna, minskar antalet brevlådor och begär att få två dagar på sig för att leverera en försändelse, men levererar ibland inte alls... uruselt...:mad::wtf:

Bilagor

• image.png
    image.png
    2 KB · Visningar: 9
ALBIN JOHANSSON EQOTIME GROUP, DU ÄR EN HJÄLTE!!!
Efter veckor av frustration över att PostNord inte gör sitt jobb kontaktar jag Eqotime.com och får kl 10:02 i dag den 7 sept -20 svar med vändande mail av ALBIN JOHANSSON på EQOTIME Group som lovar att kolla upp situationen. Bara det är värt en eloge, någon som bryr sig, äntligen..... ;):)
MEN det blir bara bättre!!.........
Klockan 19:30 i kväll (7 sept) säger min fru att det var någon som åkte förbi med bil och lade ett kuvert i vår brevlåda?! Lite konfunderad går jag ut och hittar ett kuvert med följande innehåll!
Jag blir mållös när inser att det finns personer som är så oerhört kreativa och omtänksamma som du Albin och kan bara uttrycka mitt enorma TACK till dig!!
Hoppas innerligt vi ses vid tillfälle :);)

IMG_1243.JPG

Efter veckor av frustration över att PostNord inte gör sitt jobb kontaktar jag Eqotime.com och får kl 10:02 i dag den 7 sept -20 svar med vändande mail av ALBIN JOHANSSON på EQOTIME Group som lovar att kolla upp situationen. Bara det är värt en eloge, någon som bryr sig, äntligen..... ;):)
Klockan 19:30 i kväll (7 sept) säger min fru att det var någon som åkte förbi med bil och lade ett kuvert i vår brevlåda?! Lite konfunderad går jag ut och hittar ett kuvert med följande innehåll!
Jag blir mållös när inser att det finns personer som är så oerhört kreativa och omtänksamma som du Albin och kan bara uttrycka mitt enorma TACK till dig!!

IMG_1243.JPG
DET kan man man kalla service. Grymt jobbat Albin! :)

IMG_1243.JPG
Hatten av chefen!

Tänkte förnya/nyteckna prenumerationen 2021 via Eqotime. Men vafan, hittar bara alternativen lösnummer resp 2020-bundle?

Frågor till panelen: Hur dum är jag, och hur gör jag?

Tillbaka
Topp