• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Out of time magazine ?

Nån som vet hur det ligger till med årets nummer?
På eqotime.com står:
Nästa nummer av Out of Time släpps i April. Det kommer att blir en riktigt vårbackanal! Det kommer att bli mat, dryck och massor av armbandsur.

Som vanligt kommer vi också bjuda på fina bilder, färgstarka krönikor och nedslag i det viktigaste klocknyheterna.

Out of Time Magazine #4 släpps den 16:e April.

Men jag har inte fått någon tidning än iallafall? :nailbiting:

Nån som vet hur det ligger till med årets nummer?
På eqotime.com står:
Nästa nummer av Out of Time släpps i April. Det kommer att blir en riktigt vårbackanal! Det kommer att bli mat, dryck och massor av armbandsur.

Som vanligt kommer vi också bjuda på fina bilder, färgstarka krönikor och nedslag i det viktigaste klocknyheterna.

Out of Time Magazine #4 släpps den 16:e April.

Men jag har inte fått någon tidning än iallafall? :nailbiting:

Den är klar och tryckt, borde ligga på lådan inom kort.

Fick ett reklammail från Readly att det nya numret skulle vara tillgängligt, men hittar inget när jag loggar in där.
Det vore ju grymt om de blev tillgängliga där. Jag har haft sådan otur med utskick som försvinner att jag gett upp. Grabbarna på out of time har varit serviceminded och skickat om flera ggr utan resultat.

Med det sagt. Det var inte WatchTime du fick mail från readly om? Det fick nämligen jag.

Det vore ju grymt om de blev tillgängliga där. Jag har haft sådan otur med utskick som försvinner att jag gett upp. Grabbarna på out of time har varit serviceminded och skickat om flera ggr utan resultat.

Med det sagt. Det var inte WatchTime du fick mail från readly om? Det fick nämligen jag.

Hör av dig via mail så får du alla nummer du saknar skickade till dig spårbart, kostnadsfritt.

Mvh
Albin

Kan så vara. Deletade det för snabbt.

I en månadstid har jag gått med energi i stegen upp till lägenheten, öppnat dörren och insett att det nya numret ännu inte dykt upp, men nu verkar det ju onekligen vara nära iaf.

edit: nej, jag har inte heller fått det ännu
Känns skönt att få bekräftat att det är fler som väntar.

De ska bli spännande när de kommer. Kanske @Denke vet när de nalkas?
Jag antar att det är detta nummer ni diskuterar? Det låter som att det borde dyka upp vilken dag som helst i så fall. ☺️

Postnord som är så bra. 😄

nervous-gif.gif

Måste säga att det jag lyckats läsa så här långt i nya numret nog gör det till det bästa hittills utgivna enligt mig - snyggt jobbat alla!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp