Helvete också! Tur att jag fick ett NK presentkort som julgåva från jobbet. Lättare att argumentera för nya skor när man ”måste” få slut på pengarnaNu blir det svårt att hålla emot va @Oliver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helvete också! Tur att jag fick ett NK presentkort som julgåva från jobbet. Lättare att argumentera för nya skor när man ”måste” få slut på pengarnaNu blir det svårt att hålla emot va @Oliver?
Pröva en four in hand, och när du sedan drar åt knuten så tryck ihop slipsen så att kanterna går framåt mot mitten, så får du en mysig dimple.Kostym för en gångs skull. Är det jul så är det. Läste en rad om slipsknutar för ett tag sedan och har börjat anstränga mig lite mer. Det tar sig men jag har en bit kvar.
God jul på er.
Skinnpaj och terrorist på ICA
Min gamla hemmabutik! Är numer belägen i de södra delarna av stan men smiter in på den där ICAn lite dåÅdå. Bra chark lockar liksom!
Jao!Tror detta var min hembutik under två månader när jag randade mig på blodcentralen. Börjar stadsdelen på L?
Är de byxorna som är från blugiallo?Julemys - ullflanell och kashmir!
Softgoat
The Local Firm
Blugiallo
Common Projects
Du och bordsdukningen ser eleganta ut!Smoking givetvis!
Saman Amel
Eton
Nyårslöfte, nästa år ska jag fan också ha smoking... riktigt snyggt!Smoking givetvis!
Saman Amel
Eton
Ingen dålig flax i den flugan!Häromdagen
Jag vet inte hur förtjust jag är i krage-på-krage. Skjorta under piké känns spontant lite lustigt.Ledig ett par dagar, så nu sitter jag och hänger på ortens kebabhak efter årets första träningspass.
OCBD från Gustin
Tröja från Amercian Eagle ( gött att man kan beställa långa längder på en vanlig långärmad piké).
Klocka Certina DS Action i titan på MN-strap.