• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Julemys - ullflanell och kashmir!
CE38D738-B91E-4D5B-B740-193FF11D0474.png

Softgoat
The Local Firm
Blugiallo
Common Projects
 
Senast ändrad:

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Kostym för en gångs skull. Är det jul så är det. Läste en rad om slipsknutar för ett tag sedan och har börjat anstränga mig lite mer. Det tar sig men jag har en bit kvar.
God jul på er.
20181224_182239.jpg
20181224_181509.jpg
Pröva en four in hand, och när du sedan drar åt knuten så tryck ihop slipsen så att kanterna går framåt mot mitten, så får du en mysig dimple. :)
 

Exekys

Cartier
Ledig ett par dagar, så nu sitter jag och hänger på ortens kebabhak efter årets första träningspass.
20190102_133001.jpg

OCBD från Gustin
Tröja från Amercian Eagle ( gött att man kan beställa långa längder på en vanlig långärmad piké).
Klocka Certina DS Action i titan på MN-strap.
 

tossefar

Cartier
Ledig ett par dagar, så nu sitter jag och hänger på ortens kebabhak efter årets första träningspass.
20190102_133001.jpg

OCBD från Gustin
Tröja från Amercian Eagle ( gött att man kan beställa långa längder på en vanlig långärmad piké).
Klocka Certina DS Action i titan på MN-strap.
Jag vet inte hur förtjust jag är i krage-på-krage. Skjorta under piké känns spontant lite lustigt.
 
Topp