Finns i 44 och 52 kvar, kommer fler framåt februari/mars
Damn - hade hoppats på att norpa ett par 46or!
Tack för infon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns i 44 och 52 kvar, kommer fler framåt februari/mars
Trist, men har du vägarna förbi är det väl bara att glida in och kika, kanske någon lämnar tillbaka sina. Är det menat att du ska ha brallorna så löser det sig säkertDamn - hade hoppats på att norpa ett par 46or!
Tack för infon!
Tycker också den där polon blir knas, tyvärr.Jag tycker att skjortjackan är bäst, men jag får lite underställsvibbar av en helvit polo. Kanske bättre med en snygg men lite ledig skjorta under?
Chelsea på fötterna är helt bäst. Det är februari och snö i hela landet, sneakers gör att man ser ut som en vilsen tonåring.
Jag tycker att skjortjackan är bäst, men jag får lite underställsvibbar av en helvit polo. Kanske bättre med en snygg men lite ledig skjorta under?
Chelsea på fötterna är helt bäst. Det är februari och snö i hela landet, sneakers gör att man ser ut som en vilsen tonåring.
Hänger inte med här. Ska du ta skjortjacka ÖVER vinterjacka?-Tack för era svar.
Ja polon känns faktiskt för slapp/enkel. Jag kör på en randig skjorta istället (vit med ljusblåa ränder).
OK, skjortjackan - Är det ok att dra över en rejäl vinterjacka? Blir väl inte för mycket?
Ja, Chelsea såklart, tack!
-Go kväll!
Jag håller på att välja morgonkvällens outift och haft lite beslutsångest när det kommer till val av ytterplagg och skor. Så jag tänkte vända mig till experterna!
Konceptet är enkelt. Hemmafest till 21:00 och middag ute efteråt. Ingen avtalad dresscode.
Har bestämt mig för sportigare polotröja tillsammans kostymbyxor enligt bilden nedan:
Mina allternativ till ytterplagg:
1. Armt Shirtjacket. Jag tänker ta över en Parajumpers Masterpiece i så fall. Blir det för mycket kanske?
2.Beige rock. Det känns lite kallt så. Jag hade kunnat ta en kofta också men jag är osäker om det passar.
3. Kofta + lightweight men det känns lite för enkelt.
Skor:
1. Svarta chelsea boots (skinn)
2. Svarta klassiska Vans
3. Vita snekears, Nike Air force
Tacksam för tips
MVH
Hänger inte med här. Ska du ta skjortjacka ÖVER vinterjacka?
Lite rimligarePolotröja som plagg är det absolut inget fel på, men skulle hellre välja en stickad variant i en lite lösare passform. Kör på en skjorta iställe, om du tycker det blir kallt så kan du ta en tunnstickad tröja eller kofta ovanpå!
Rätt säker han menar att han tar vinterjackan ovanpå skjortjackan.
Polotröja som plagg är det absolut inget fel på, men skulle hellre välja en stickad variant i en lite lösare passform. Kör på en skjorta iställe, om du tycker det blir kallt så kan du ta en tunnstickad tröja eller kofta ovanpå!
Rätt säker han menar att han tar vinterjackan ovanpå skjortjackan.
Det där är ju klassiskt och snyggt.-Jo jag menade vinterjacka över skjortjackan. Jag tänkte man skulle frysa annars
Jag provade precis och insåg att det blir ”BIG NO”.
Ja, jag förstår skillnaden. Får se till att skaffa en stickad polo istället.
Kanske nedan funkar tills imorgon tillsammans med ett par schyssta chelsea boots.
Tycker denhär combon ser mycket bättre ut!-Jo jag menade vinterjacka över skjortjackan. Jag tänkte man skulle frysa annars
Kanske nedan funkar tills imorgon tillsammans med ett par schyssta chelsea boots.
-Jo jag menade vinterjacka över skjortjackan. Jag tänkte man skulle frysa annars
Mycket snyggt! Hur många cm slag på byxor brukar du köra?Manolo x Ströms i två olika kombos
Bra!Blev en dunjacka till slut. En grön från Herno. Mycket nöjd.
Vilken barbour?Barbour
Stenströms
Brothers
Gran Sasso
Santaniello
Mycket snyggt! Hur många cm slag på byxor brukar du köra?
AshbyVilken barbour?
Trevlig! Såg lite mer slim ut. Körde du din vanliga storlek?
Tittade förbi Ströms idag, har mitt mönster klart hos Stoffa och har uteslutande köpt från de i 2 år men svårt att hålla sig för 2 rödingarManolo x Ströms i två olika kombos
Tittade förbi Ströms idag, har mitt mönster klart hos Stoffa och har uteslutande köpt från de i 2 år men svårt att hålla sig för 2 rödingar
Finns väldigt lite kvar men rean slutar imorgon.Finns de fortf kvar på rean?
En sådan påse hade jag med mig hem igår också, 40bitar Happy Hour?Barbour
Stenströms
Brothers
Gran Sasso
Santaniello
En sådan påse hade jag med mig hem igår också, 40bitar Happy Hour?