Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
triss i kragar med![]()
Triss i Eidos
Haha ja nu när du säger det. Lite nyhetens behag med nya plagg idag hehetriss i kragar med![]()
Inte mer än att mina töjt sig väldigt mycket. Får snöra dem hårdare och hårdare varje gång. Men kanske beror på mina skoblockNågon som haft strul med sina CQP racquet? Haft mina i 6 månader och tyget på ena sidan har lossnat något och skosnöret gick sönder häromdagen (easy fix men ändå)
Också märkt av detta. Tycker det är ganska kasst för ett par så pass dyra skor även om de är sjukt snyggaInte mer än att mina töjt sig väldigt mycket. Får snöra dem hårdare och hårdare varje gång. Men kanske beror på mina skoblock
Är alla racquet ofodrade? Mina har töjt sig ocksåNågon som haft strul med sina CQP racquet? Haft mina i 6 månader och tyget på ena sidan har lossnat något och skosnöret gick sönder häromdagen (easy fix men ändå)
Grymt snyggt!!! Älskar mudd!![]()
Valstar
Levis
New Balance
Osäker, jag har iallafall de ofodrade. Ska maila dem inom kort ang detta, tycker som sagt att man bör kunna förvänta sig mer för ett par skor i den prisklassenÄr alla racquet ofodrade? Mina har töjt sig också
Okok återkom gärna med svar!Osäker, jag har iallafall de ofodrade. Ska maila dem inom kort ang detta, tycker som sagt att man bör kunna förvänta sig mer för ett par skor i den prisklassen
Jag får för mig att alla Racquet är ofodrade. Det är med andra ord inget fel på konstruktionen och lädret kommer i regel att töjas när skorna används - oavsett prisklass.Osäker, jag har iallafall de ofodrade. Ska maila dem inom kort ang detta, tycker som sagt att man bör kunna förvänta sig mer för ett par skor i den prisklassen
Racquet Sr är den fodrade varianten så vitt jag förstått?Jag får för mig att alla Racquet är ofodrade. Det är med andra ord inget fel på konstruktionen och lädret kommer i regel att töjas när skorna används - oavsett prisklass.
Det ser helt klart ut så på hemsidan.Racquet Sr är den fodrade varianten så vitt jag förstått?
Älskar att sommaren är här.
Skjorta: Gammal måttad
Byxor: Brothers
Skor: CQP
![]()
och BB36?![]()
Manchesterjacka & flanellbrallor
Helt rätt! Var inte så pepp på den innan jag köpte, men nu är jag frälst. Fantastisk klocka, speciellt för priset.och BB36?
Trevligt! Är själv lite sugen på en sån mot sommaren.Helt rätt! Var inte så pepp på den innan jag köpte, men nu är jag frälst. Fantastisk klocka, speciellt för priset.
Ball jacka!![]()
Södra frankrikeSommaren....var bor du??
![]()
Tack!Skitfin jacka! Var kommer den ifrån?
Två semesterbilder
![]()
Suitsupply piké
Hiltl linnebyxor
Crockett & Jones Cavendish
![]()
Suitsupply skjorta
Hiltl linnebyxor
Superga sneakers
Två semesterbilder
![]()
Suitsupply piké
Hiltl linnebyxor
Crockett & Jones Cavendish
![]()
Suitsupply skjorta
Hiltl linnebyxor
Superga sneakers
Riktigt snyggt!
Tack! Kul att höra.Snyggt. Mannen gör verkligen kläderna, vältränad och bärs självsäkert.