wg11
Silver
Trevlig! Såg lite mer slim ut. Körde du din vanliga storlek?
Yes, min vanliga storlek. Bilden är nog aningen missvisande, den är inte så slim i verkligenten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig! Såg lite mer slim ut. Körde du din vanliga storlek?
inte fel det hellerDet blev en pokebowl för mig![]()
Vad för levis?![]()
Gaiola
Eton
Levis
Och det självklara valet med två decimeter slask utanför dörren: mockaloafers från Alden![]()
Levis 501Vad för levis?
Snyggt!![]()
Aspesi
Valstar
Drakes
COF
Hestra
Snyggt.Orazio
Lund&Lund (Samma skjorta som igår om man är uppmärksam)
SA
![]()
![]()
![]()
Tack! Haha knappen ramlade av och morsan sydde på den, hon är ingen sömmerskaSnyggt.
Fråga på bild 1: är gylfen krattigt stängd eller går sömmen isär med flit? Ingen vettig människa ska ändå titta där, men eftersom bilden är tagen som den är...
Axlarna på kavajen är otroligt fina! Nu blir jag sugen på orazio..Orazio
Lund&Lund (Samma skjorta som igår om man är uppmärksam)
SA
![]()
![]()
![]()
Super fina verkligen, flyt att någon returnerade denna samt att jag satt inne på Gabucci.se och fönstershoppaAxlarna på kavajen är otroligt fina! Nu blir jag sugen på orazio..
Snyggt och bra längd.Ring J
Lund&Lund
Ströms x Manolo
EG Dover
![]()
Riktigt fin! Jag blir avundsjuk på er som kan rocka RTW (eventuellt med en enkel småjustering hos skräddare)Super fina verkligen, flyt att någon returnerade denna samt att jag satt inne på Gabucci.se och fönstershoppa![]()
Tack! Bilden som luras, skulle säga att Ring har mindre volym i axeln än Orazio, kan lägga upp en bild där jag inte har ärmarna i korsSnyggt och bra längd.
Är det bilden som luras lite eller är den lite stor i axlarna?
Jämfört med din Orazio kavaj så ser axelpartiet större ut på Ring J.
Någon annan = din tvillingbrorRätt nöjd med passformen på den här som är skräddarsydd åt någon annanInga ändringar gjorda förutom ärmlängd
![]()
![]()
Fick du någonsin reda på tyget?Rätt nöjd med passformen på den här som är skräddarsydd åt någon annanInga ändringar gjorda förutom ärmlängd
![]()
![]()
100%cash från W BillFick du någonsin reda på tyget?![]()
Du glömde:Halsduk - SPRIT
Jacka - HENRI LLOYD
Byxor - RILEY
![]()