Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som att jag har upptäckt en helt ny värld efter jag köpt min första dubbelknäppta kavaj.
Med risk för att det är en idiotfråga men hur bärs den när man sitter ned? En enkelknäppt är ju snyggare att ha uppknäppt när man sitter ner.
Precis som Wahlgren skrev ska skall den alltid vara stängd, väldigt enkelt att komma ihågMed risk för att det är en idiotfråga men hur bärs den när man sitter ned? En enkelknäppt är ju snyggare att ha uppknäppt när man sitter ner.
Precis som Wahlgren skrev ska skall den alltid vara stängd, väldigt enkelt att komma ihåg
Var lite ovant i början men efter några gånger så lärde jag mig att sitta lite mer rakryggad
Precis. Bättre än marklyftKanske rent av ett bra köp för att få ordning på hållningen
OT men lämna gärna recension på Mossbylund sen Trevlig helg!Mot Mossbylund för spaövernattning.
Rock: Dress Bocai i wool/cash
Kavaj: D+LJ
Slips: Kent Curwen
Skjorta: John Henric
Byxor: D+LJ Flaneller
Tassels: Loake Lincoln
Väska: DBramante1928
Mot Mossbylund för spaövernattning.
Rock: Dress Bocai i wool/cash
Slips: Kent Curwen
Byxor: D+LJ Flaneller
Tassels: Loake Lincoln
Väska: DBramante1928
Vilken modell är det på byxorna?Långt ut på okänd mark. Side adjusters. Scary shit.
Nästa vecka blir det slips till. Man får vänja kollegorna stegvis.
Allt utom näsduk är från Suitsupply.
På armen en Pryngeps på ödleband.
Lovar!OT men lämna gärna recension på Mossbylund sen Trevlig helg!
Tack! Väldigt förtjust i den själv.Grym rock! Älskar längden!
BrentwoodVilken modell är det på byxorna?
En sån zip hade varit nice! Kanske i brunt. Hittar den inte på rose born dockSåhär ser jag ut på kontoret 5 av 5 dagar nu i stort sett.
Ljusblå Barba
Ziptröja från Rose&Born
Bälte från Paul&Friends/Tärnsjö
Jeans Acne north
På fötterna taupefärgade Common Projects Achilles
Falkenberg strandbad?Middag!
Bågar: Ray Ban
Slips: Dunhill
Flaneller D+LJ
Klocka: Hamilton
Mossbylund! Tror det blir att prova Falkenberg nästa gång.Falkenberg strandbad?
Mina mörkare pembroke hade gjort sig bättre, men det är för mycket snö i dag för lågpjucks.
Tack! Det stämmer, Coniston där jag har försökt ge lite mer liv i skorna med kräm/puts.Bra puts på kängorna! Är det Coniston?
Vad är det för jeans?
Mina mörkare pembroke hade gjort sig bättre, men det är för mycket snö i dag för lågpjucks.
Snygg kostym och grymt jobbat! Försöker mig på något liknande själv, ligger mellan en 54a och 56a, och vill ner typ 15 kg.Milstolpe! I somras sneglade jag på storlek 54 när jag skulle köpa kostym. Idag, 6 månader och -19kg senare, får jag på mig en slim 48 utan problem, känns fantastiskt!
Flanellkostym OJ
Skjorta Kamakura
Slips Stenströms
Skor Morris Heritage
Snygg kostym och grymt jobbat! Försöker mig på något liknande själv, ligger mellan en 54a och 56a, och vill ner typ 15 kg.
Ett par välanvända Levis, närmare bestämt Levi’s Vintage Clothing 1955 501 (shrink-to-fit). I den bifogade bilden är båda paren samma storlek (ena paret otvättade). Modellen liknar den Marlon Brando bär i The Wild One. En perfekt modell för oss med lite större lår och stuss.Vad är det för jeans?
Låter som att de kommer passa mig fint då jag söker något med lite högre midja för att det ska passa bättre med kavaj. Vad innebär shrink-to-fit? Krymper när man tvättar?Ett par välanvända Levis, närmare bestämt Levi’s Vintage Clothing 1955 501 (shrink-to-fit). I den bifogade bilden är båda paren samma storlek. Modellen liknar den Marlon Brando bär i The Wild One. En perfekt modell för oss med lite större lår och stuss.
https://www.levi.com/SE/sv_SE/klader/herr/jeans/1955-501-jeans/p/501550040