• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Eduard Dressler
Poszetka
Polor RL
HM
F1433AD1-5485-4E31-BA72-4C3FEC37483E.jpeg
FEC50317-4B2F-4454-BC0D-FD4B39E03869.jpeg
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Baselworld dag 1

DDA574A9-B371-444D-8D6D-ED9E397A9725.jpeg

Jacka från Herno
Kavaj från Rose & Born
Skjorta från Stenströms
Byxor från Ströms x Manolo
Herring shoes på fötterna

Baselworld dag 2

1BD83943-3D5B-4F8F-A320-6551625D7610.jpeg
C82114E0-3A8A-46F0-A3CB-29AFA832E577.jpeg
D3F6E82F-8232-4CFB-A811-2FC208DAA81F.jpeg


Herno M65
Kavaj från Rose & Born
Skjorta från Suitsupply
Byxor från Suitsupply
Skor från CQP
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Riktigt bra! Jag gillar hur du får till dina outfits med 2nd hand-plagg och budgetplagg från H&M mfl.
Tack, en är ju student. Köper saker som verkar vettiga och som är snygga. ;)

Tycker om att handla second hand, har köpt en rad helt fantastiska plagg för småpengar.
Sen har man större möjlighet att chansa på plagg man är lite osäker på. :D
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Tack, en är ju student. Köper saker som verkar vettiga och som är snygga. ;)

Tycker om att handla second hand, har köpt en rad helt fantastiska plagg för småpengar.
Sen har man större möjlighet att chansa på plagg man är lite osäker på. :D
Håller med - brukar finnas riktigt mycket bra på second hand om man har tid att leta.
 

Erik83

Cartier
Håller med - brukar finnas riktigt mycket bra på second hand om man har tid att leta.
Tack, en är ju student. Köper saker som verkar vettiga och som är snygga. ;)

Tycker om att handla second hand, har köpt en rad helt fantastiska plagg för småpengar.
Sen har man större möjlighet att chansa på plagg man är lite osäker på. :D

Jag är inne på erat spår, men jag lyckas däremot aldrig hitta nåt vettigt, förutom slipsar mm på eBay/ tradera. Var letar ni?
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Jag är inne på erat spår, men jag lyckas däremot aldrig hitta nåt vettigt, förutom slipsar mm på eBay/ tradera. Var letar ni?
Ebay och Tradera. Chokladbrun kostym i Loro Piana Zeelander från Caruso för 75 spänn, Eduard Dressler i E. Thomas Tweed, Hugo Boss i Linne, en i Ull/Kashmir och hur många slipsar som helst har jag hittat på tratten. För att inte tala om ytterplagg - vinterrockar framförallt! Men samtliga kavajer+kostym har kostat mig mindre än en dressmannkavaj, totalt. :)
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
På tal om second hand: det här svensktillverkade monstret i isländks shearling lär komma väl till pass när vi får aprilvintern... eller i vart fall nästa vinter. En gång i tiden måttad åt en Alfred Lind, verkar det som. 50 spänn at your local sellpy. :D
A106DD71-0B8B-40A2-B42A-0B60866683B1.jpeg
7E7D2169-EF6D-411A-AC05-AF431731F072.jpeg
 
Topp