Erik83
Basic
Jäkligt snyggt! Grymt rull i kragen!Dagens
Kostym: The Tailoring Club (Brothers)
Skjorta: Shirtonomy
Skor: RMW Chestnut
Slips (skyrnklig): John Henrik
Klocka: Exp II, 216570
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt snyggt! Grymt rull i kragen!Dagens
Klockvalet till den kanonklädselnDagens
Tack! Kragara känns som shirtonomys starkaste länk.Jäkligt snyggt! Grymt rull i kragen!
Lugn nu, jag är 28 bast, har inte hunnit att köpa kostymklocka än. Jorden gå inte under om man bär sportklocka till kostymKlockvalet till den kanonklädseln
Jorden gå inte under om man bär sportklocka till kostym
Joho, speciellt när de är så moderna, så stora och är vittavlade till vit skjortaTack! Kragara känns som shirtonomys starkaste länk.
Lugn nu, jag är 28 bast, har inte hunnit att köpa kostymklocka än. Jorden gå inte under om man bär sportklocka till kostym
Detta händer varje gång jag tar på mig klockan till kostymJoho, speciellt när de är så moderna, så stora och är vittavlade till vit skjorta
Brabra! Hur många tvättar har skjortan fått?Kavaj: Formosa
Skjorta: 100 hands
Byxor: Manolo x ströms (ja jag vet de måste pressas)
Skor: EG
Klocka: LeCoultre futurematic
Nejnej, rent hat!Detta händer varje gång jag tar på mig klockan till kostym
Tur att jag vet att era kommentarer är konstruktiv kritik och att ni vill att jag skall utveckla min stil i rätt riktigt kärlek till alla klocksnackare
3 hittills, märks redan på vissa delar men ser fram emot 20e tvättenBrabra! Hur många tvättar har skjortan fått?
Den jack-combon ser man inte ofta. Spännande!
Sista dagarna i flanell hoppas jag på...
När vi är inne på ämnet.Detta händer varje gång jag tar på mig klockan till kostym
Tur att jag vet att era kommentarer är konstruktiv kritik och att ni vill att jag skall utveckla min stil i rätt riktigt kärlek till alla klocksnackare
Kör Oxfords generellt till kostym men brukar gå till jobbet med RMW och byta om till Oxfords på kontoret. Här har jag inte hunnit byta skorNär vi är inne på ämnet.
Kolla in ett par Oxford till kostym istället för RM Williams bootsen
Hittade en riktigt trevlig sommarkavaj på blocket från OJ
Det var lat av mig att inte göra det tidigareFår gärna skriva ut var du hittat delarna i outfiten, bland annat byxorna på första bilden...
Klassiskt, skulle vilja se liiite större slipsknut. Nu är den lite för liten och hårt dragen.Rose and Born
John Henric
Rene Chagal
H&M
Allen Edmonds
För liten!?!Klassiskt, skulle vilja se liiite större slipsknut. Nu är den lite för liten och hårt dragen.
Men nu är vi på detaljnivå
Japp, den är lite för hårt dragen och behöver lite mer volym så att proportionerna blir bättre.För liten!?!
Japp, den är lite för hårt dragen och behöver lite mer volym så att proportionerna blir bättre.
Vi pratar inte sportkommentator storlek men lite mer volym gör proportionerna bättre.
Japp, den är lite för hårt dragen och behöver lite mer volym så att proportionerna blir bättre.
Vi pratar inte sportkommentator storlek men lite mer volym gör proportionerna bättre.
Sustained!Objection!
Slipsknuten är perfekt.Tycker om små jävlar...
Sustained!
Objection!
Tycker om små jävlar...
Sustained!
Vi pratat nu detaljer, men ibland är din slipsknut lite för hårt dragen imho (beror såklart på slips och material).Slipsknuten är perfekt.
Vi pratat nu detaljer, men ibland är din slipsknut lite för hårt dragen imho (beror såklart på slips och material).
@grodslukarenx är en ståtlig herre och när knuten blir för liten så tycker jag proportionerna blir lite fel och fokus blir på knuten.
Om du/ni gillar små knutar så kör på
Bättre imho (en på dig och en på Weinås)
Lite för hårt dragen imho
Kan nämnas att samtliga av mina knutar här är exakt lika hårt dragna, men materialtjocklek avgör knutens storlek.Vi pratat nu detaljer, men ibland är din slipsknut lite för hårt dragen imho (beror såklart på slips och material).
@grodslukarenx är en ståtlig herre och när knuten blir för liten så tycker jag proportionerna blir lite fel och fokus blir på knuten.
Om du/ni gillar små knutar så kör på
Bättre imho (en på dig och en på Weinås)
Lite för hårt dragen imho