Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den jackan är jävligt vassHar ingen helkroppsspegel så fick bli en top down idag.
Den är bra!! Så jäkla nöjd. Superbra när man inte behöver ha mellanlägget också så det blir en fältjacka-ish.Den jackan är jävligt vass
Vart köpte du din? Direkt från PWVC? Deras priser är väldigt märkliga.Den är bra!! Så jäkla nöjd. Superbra när man inte behöver ha mellanlägget också så det blir en fältjacka-ish.
Kul! Den verkar ha flugit runt en del innan den hitta den rätta ägaren. Grattis.
Update: ska få nya skor kostnadsfritt, jäkligt bra service hos CQP och snabba svar!Osäker, jag har iallafall de ofodrade. Ska maila dem inom kort ang detta, tycker som sagt att man bör kunna förvänta sig mer för ett par skor i den prisklassen
Hur länge hade haft dina?Update: ska få nya skor kostnadsfritt, jäkligt bra service hos CQP och snabba svar!
6-7 månader ish, ingen koll om detta är självorsakat eller om det är ngt med modellen, men de löste nya iafHur länge hade haft dina?
Tröja från zanone?Rocken var svinvarm. Blir fältjacka idag.
Hököga! Helt rätt. Väldigt bekväm.Tröja från zanone?
Bara för att jag gillar dom så mycket. Riktigt fin kvalite och en ull som verkligen behåller den när ”nya” spänst och passformenHököga! Helt rätt. Väldigt bekväm.
Vilken jacka? Ser trevlig ut!Vårkänslor!
https://shop.mango.com/se/herr/jack...ed-fickor_33040943.html?c=37&n=1&s=Rebajas_heVilken jacka? Ser trevlig ut!
https://shop.mango.com/se/herr/jack...ed-fickor_33040943.html?c=37&n=1&s=Rebajas_he
Bomber i 100% Linne från Mango. Jag är jättenöjd, framförallt mtp priset.
Tog medveten en storlek större än vad jag brukar, ville att den skulle vara luftig.Jaha det var den! Jag har kikat på den också sedan du länkade till den för ett tag sen och tänkte fråga om du hade slagit till och isf hur den var ser nu att du hade vikt upp muddarna på din. Var den stor i storlek eller tog du medvetet en storlek för stor?
Så bra att det funkade! Spanjorerna är ju dessutom lite små...Tog medveten en storlek större än vad jag brukar, ville att den skulle vara luftig.
Förresten, kan du ta lite fler bilder ur följer vinklar?Tog medveten en storlek större än vad jag brukar, ville att den skulle vara luftig.
Förresten, kan du ta lite fler bilder ur följer vinklar?
Grymt, tack! Klickade hem en jag med