Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tiger, köptes för några hundralappar på traderaJäkligt snyggt! Var är kavajen från?
Köptes billig på tradera, funderar på att sälja den då jag tycker den är lite överflödig till mitt jobb. Bra om jag har med mig lunchlåda dock. Rekommenderas om du känner att du behöver förvaringen som storleken ger.Vad är det för väska/portfölj och hur upplever du storleken på den? Kikar själv på en liknanade från Ruitertassen men tvivlar på storleken..
Vad är det för väska/portfölj och hur upplever du storleken på den? Kikar själv på en liknanade från Ruitertassen men tvivlar på storleken..
Kavajen fick vi inte svar påKöptes billig på tradera, funderar på att sälja den då jag tycker den är lite överflödig till mitt jobb. Bra om jag har med mig lunchlåda dock. Rekommenderas om du känner att du behöver förvaringen som storleken ger.
Tiger, köptes för några hundralappar på tradera
Kavajen fick vi inte svar på
Jag är också nyfiken på den snygga kavajen.
Nu har jag förstått att man "ska" knäppa dylika jackor såhär men det får jackan att se liten ut i allmänhet och liten om magen om synnerhet. Speciellt i kombination med fickorna i maghöjd. Eller är det bara jag?
Valstar
APC
CQP
Nu har jag förstått att man "ska" knäppa dylika jackor såhär men det får jackan att se liten ut i allmänhet och liten om magen om synnerhet. Speciellt i kombination med fickorna i maghöjd. Eller är det bara jag?
När det ser ut som att en jacka inte går att knäppa över lilla magen är det i mina ögon inte estetiskt tilltalande och knäppning strax över magen skapar en illusion av att det inte går.Den typen av jackor har alltid haft en tight passform.
@Wesslan18 - kan du knäppa jackan över lilla magen?När det ser ut som att en jacka inte går att knäppa över lilla magen är det i mina ögon inte estetiskt tilltalande och knäppning strax över magen skapar en illusion av att det inte går.
Ser mycket bättre ut!
Annan bild. Annan knapp knäppt. Upplever inte det jag tror du beskriver alls faktiskt.
Annan bild. Annan knapp knäppt. Upplever inte det jag tror du beskriver alls faktiskt.
Stoppa in biljettfickan om du har stoppat in de andra .Tänkte börja köra slips på fredagar.
Skjorta: HM
Slips: Berg och Berg
Näsduk: John Henric
Kavaj: Caruso
Byxor: Vintage skräddarsytt fråm farsans garderob
Skor: Lazymans från Bow-tie
Tänkte inte på det, haha! Samma här, angående slipstillfällen.Stoppa in biljettfickan om du har stoppat in de andra .
Friday tieday är alltid kul! Jag känner jag alldeles för sällan själv har tillfälle att köra slips.
Knäpp upp en knapp eller knäpp hela vägen och kör slips!Gårdagens outfit.
Skjorta och kavaj från Suitsupply, Lee-jeans och en 60-tals Pryngeps på ödleband på handleden.
Att jag velar mellan att ha slips eller inte... det blir liksom mellanmjölk av det hela. Jag fegar lite, jobbar i en miljö där jag redan sticker ut genom att ha kavaj och då känner jag att slips blir too much även om jag gillar't.Vad är dilemmat?
Håller verkligen inte med, två eller fler knappar uppknäppta kombineras bäst med fet guldkedja på ortens ölhak.Har man ingen slips har man minst två knappar uppknäppta. Enknappsuppknäppning kombineras bäst med en politisk karriär alternativt konsultdojjor, eller båda.