Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...blir det bättre på hösten?Regnig och kall dag, längtar till hösten.
...blir det bättre på hösten?
Håller med! Fick inviga nya regnrocken idagSäger det som de vore en bra sak . Tycker personligen hösten är en av de bästa årstiderna!
Schyssta jeans. Vad är de för några?
Acne Studios. Modellen heter River!Schyssta jeans. Vad är de för några?
River sitter som stuprör över vaden på mig. Tycker dom hade kunnat göra de lite vidare.Acne Studios. Modellen heter River!
River sitter som stuprör över vaden på mig. Tycker dom hade kunnat göra de lite vidare.
Utöver detta så är de riktigt bra, vilket gör min besvikelse stor
De har en variant som heter 1996, men den är väldigt rak. Saknar mellantinget.Otur, är supernöjd med mina! Kanske någon av deras andra modeller funkar bättre? Tror de flesta tvättarna finns i flera olika modeller.
Är det Harvard? Med Citysulan?Mantova - Ull/Silke/Linne
PS - Denim
Stoffa - Basketweave
CJ - Unlined Mocka
Vad är det för rock?Håller med! Fick inviga nya regnrocken idag
Uniqlo, 500kr på rean.Vad är det för rock?
Harvard II med lädersula.Är det Harvard? Med Citysulan?
Har själv Harvard i cordovanHarvard II med lädersula.
Hur är de i Cordovan bortsett från bräckliga? Hade svårt för mina Alden i cordovan men när jag tänker efter berodde det nog mer på strl och läst. Håller med, otroligt sköna i mocka, speciellt i unlined och modellen passar min fot mycket bra.Har själv Harvard i cordovan
Sköna men känns lite bräckliga..
Sulan känns lika bräcklig som fnöske, cordovan skinnet svårputsat som tusan o trots kärlek, vård o cederblock ser dom gamla o sletna ut trots använda max 20 gånger. Snygga ändå men känns som de mest överskattade skorna i min garderob..Hur är de i Cordovan bortsett från bräckliga? Hade svårt för mina Alden i cordovan men när jag tänker efter berodde det nog mer på strl och läst. Håller med, otroligt sköna i mocka, speciellt i unlined och modellen passar min fot mycket bra.
Dagens semester-outfit:
Vintage arméjacka, piké från H&M, jeans från Uniqlo och skor från Loake1880.
Efter en liten inkörningsperiod upplever jag att cordovan är väldigt smidigt att ha att göra med. Det är fel tråd, men jag delar gärna med mig av mina erfarenheter i skotråden.Sulan känns lika bräcklig som fnöske, cordovan skinnet svårputsat som tusan o trots kärlek, vård o cederblock ser dom gamla o sletna ut trots använda max 20 gånger. Snygga ändå men känns som de mest överskattade skorna i min garderob..
Att gå in dom va dessutom sjukt plågsamt!!
Snygg! Hur är den i storlek?
Ganska stor!Snygg! Hur är den i storlek?
Sulan?Sulan känns lika bräcklig som fnöske, cordovan skinnet svårputsat som tusan o trots kärlek, vård o cederblock ser dom gamla o sletna ut trots använda max 20 gånger. Snygga ändå men känns som de mest överskattade skorna i min garderob..
Att gå in dom va dessutom sjukt plågsamt!!
Det är det säkert. Enkel sulan. Helt värdelös..Sulan?
Det är väl C&J std lädersula på, eller?
IntressantDet är det säkert. Enkel sulan. Helt värdelös..
https://www.grafford.se/skor/cordovan/harvard
Haft en hel del faktiskt men känns som den är gjord av fnöske o ser sjukt sliten ut efter mindre än 20 användningar. Div trådar har oxå släppt efter.. jag kanske fick ett måndags ex men ska lämna in dom o se vad som kan göras.Intressant
Visst, det är inte ekgarvade sulor på std sortimentet med ”helt värdelös” är att ta i imho.
Vad jämför du med för andra märken/sulor?