- Drake’s
- Private White
- Sunspel
- LVC 501 (1955)
du är läskigt lik Cvetkovic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Drake’s
- Private White
- Sunspel
- LVC 501 (1955)
Cvetko WHO?du är läskigt lik Cvetkovic
Cvetko WHO?
Aha, känner igenom honom! Google visade helt andra resultat.
Bra podcast driver han också. Rekommenderas starkt.Aha, känner igenom honom! Google visade helt andra resultat.
Tycker också att det kan vara riktigt schysst. Har dock väldigt svårt att själv hitta någon bra, för en rimlig peng. Någon som sitter på något tips?Någon annan som älskar Shawl cardigans. Mest underskattade plagget enligt mig.
https://www.kentwang.com/outerwearTycker också att det kan vara riktigt schysst. Har dock väldigt svårt att själv hitta någon bra, för en rimlig peng. Någon som sitter på något tips?
Friday tieday då?Casual Friday
A day’s march
Uniqlo
Lee
Myrqvist
Läckert! Hade mer än gärna kört de, men går man tredje ring på gymnasiet där majoriteten på skolan klär sig extremt vardagligt blir det lite too much dessvärre:/Friday tieday då?
Ingen minns en fegis!Läckert! Hade mer än gärna kört de, men går man tredje ring på gymnasiet där majoriteten på skolan klär sig extremt vardagligt blir det lite too much dessvärre:/
Vi körde med fredagsskjortan! Sen kunde man såklart gå längre då - Blev mer uppklätt och en rolig grejj!Läckert! Hade mer än gärna kört de, men går man tredje ring på gymnasiet där majoriteten på skolan klär sig extremt vardagligt blir det lite too much dessvärre:/
Brukar köra den, riktigt trevlig vana annars! Men hade en timmes lektion idag, sen vidare till gymmet. Därav det avslappnade valetVi körde med fredagsskjortan! Sen kunde man såklart gå längre då - Blev mer uppklätt och en rolig grejj!
Friday tieday då?
En ullbyxa behöver inte tvättas så jäkla ofta, använd - vädra och kema när du får en fläck.Släger ut frågan i denna tråd också (postade även i kläderna gör mannen-tråden - sorry för dubbelpost) då jag sett många med just dessa byxor i tråden här
Någon som kan bistå med lite input kring byxor från Suit Supply? Vad jag kan se så är det "enast kemtvätt" på många av modellerna (av de formella), det låter rätt osmidigt och skulle kunna bli en dealbreaker för mig tyvärr. Ni som kör dessa, har ni vågat tvätta hemma som vanligt eller blir det kem varje gång för er?
Tack för input!
Detta! Plus en bra klädborste så är man hemmaEn ullbyxa behöver inte tvättas så jäkla ofta, använd - vädra och kema när du får en fläck.
En ullbyxa behöver inte tvättas så jäkla ofta, använd - vädra och kema när du får en fläck.
Grymt, tack för svar!Detta! Plus en bra klädborste så är man hemma
Byxorna gnids mot varandra i skrevet, förmodligen för att din lår gnids mot varandra. Ju grövre yta desto hårdare slitage. En tight byxa skyndar på processen.På tala om byxor.
Jag har under två år haft 4 par flanellbyxor gått sönder i vecken precis under paketet. Har även par chinos och jeans sen några år som gått sönder där med.
Vad fan gör jag för fel? Spelar ingen roll vilken kvalité eller tyg, allt verkar till slut slitas sönder.
Kan bero på moves på dansgolvet! Vissa dansmoves, tex split, spagat, FAME-hopp och höga sparkar, sliter mycket just i grenen. Tipset då blir byxor i stretchigare material, tex lycra eller spandex. Lycka till!På tala om byxor.
Jag har under två år haft 4 par flanellbyxor gått sönder i vecken precis under paketet. Har även par chinos och jeans sen några år som gått sönder där med.
Vad fan gör jag för fel? Spelar ingen roll vilken kvalité eller tyg, allt verkar till slut slitas sönder.