Snygga linne byxor, vart ifrån köpta?Två semesteroutfits
Stenströms
H&M
Superga
Stenströms
Luxire
Cqp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga linne byxor, vart ifrån köpta?Två semesteroutfits
Stenströms
H&M
Superga
Stenströms
Luxire
Cqp
Det står ju utskrivet i inläggen. Drawstring från HM, ”vanliga” från Luxire.Snygga linne byxor, vart ifrån köpta?
Ganska säker på att raglanrocken är från These Glory Days, finns nu på rean.Vilket plagg är tgd?
Som @plundberg säger så är det rocken. Höjt bälteshällor, kortat ärmar och mjukat axeln lite men inte så mkt fix ändå.Vilket plagg är tgd?
Märkte inte detDet står ju utskrivet i inläggen. Drawstring från HM, ”vanliga” från Luxire.
Tack för tipset. Rock beställd. Brukar aldrig gå in på Volt men denna såg riktigt bra ut och dessutom till ett fantastiskt pris(lör)dagens outfit. Yanko, OJ och, kanske något förvånande, these glory days från volt.
Kul!Tack för tipset. Rock beställd. Brukar aldrig gå in på Volt men denna såg riktigt bra ut och dessutom till ett fantastiskt pris
Härligt. Hur är den i storlek?Kul!
Ja jag blev också chockad när jag såg den först. Förvånansvärt bra tyngd i också. Nackdelen är väl att det är 50 poly men äsch, en får ta det onda med det goda.
Jag är vanligtvis en standard 44, med smala 44-axlar, på mig sitter 46 helt ok. Den är ju rymlig och lång men personligen tycker jag att en raglan ska sitta så. Sen har skräddarn gjort något med axeln så den faller lite bättre, var lite kantig innan. Tror def att de flesta kan köra den som tts.Härligt. Hur är den i storlek?
Tack! Dessa, där jag köpte 146 och sedan la till 5cm slag.Vilka OJ är det? Snygga!
Ingen dum idé! Snyggt blev det också!Tack! Dessa, där jag köpte 146 och sedan la till 5cm slag.
https://www.oscarjacobson.com/sv-se/article/delon_bomullsbyxor?attr1_id=123
Rocken kom idag och känns riktigt bra. Tack återigenJag är vanligtvis en standard 44, med smala 44-axlar, på mig sitter 46 helt ok. Den är ju rymlig och lång men personligen tycker jag att en raglan ska sitta så. Sen har skräddarn gjort något med axeln så den faller lite bättre, var lite kantig innan. Tror def att de flesta kan köra den som tts.
Gött det, bara roligt!Rocken kom idag och känns riktigt bra. Tack återigen
H&M
Drake’s
Vintage mockajacka
Fruit of the loom
Luxire
Flera minnesvärda reklamfilmer på MTV (yngre klocksnackare hänvisas till Google för att förstå referensen )Fruit of the loom, vilka minnen!
Känner pressen inför morgondagenRalph Lauren Black Label
Drake’s
Bläck
Luxire
Loake
får man fråga vart byxorna är ifrån?
Det får man! MTM från Suitsupplyfår man fråga vart byxorna är ifrån?