Frele
Basic
Mycket bra! Vad är det för skjorta/jacka?Två veckors semester, utan måsten och en kamera i högsta hugg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! Vad är det för skjorta/jacka?Två veckors semester, utan måsten och en kamera i högsta hugg.
Snygga sneakers, vart ifrån köpta?Vårkänsla idag,
Eidos
Barbanera
APC
CQP
Tack @Frele! Överskjortan är från Drake’s.Mycket bra! Vad är det för skjorta/jacka?
Nej jag ser det, ansiktet blev ju alldeles otydligt!Härligt med helkroppsspegel på jobbet men ljussättningen är inte direkt optimal
Grattis! Kavajen ser lite liten ut, annars fint!På väg till doktorspromotion!
De Petrillo 100% kashmir
Eton
Drake's
Oscar Jacobson
RMW
Är nog bara vinkeln och ofoget att stoppa handen i fickan, den känns bra i alla fallGrattis! Kavajen ser lite liten ut, annars fint!
Väldigt lik http://www.linnegatan2.com/caruso-aida-cashmere-lp-pe0b56-0510-54?blockid=30&catid=140På väg till doktorspromotion!
De Petrillo 100% kashmir
Eton
Drake's
Oscar Jacobson
RMW
Ja väldigt! Lite osäker på var tyget kommer ifrån i min.
Vart kommer kepsen ifrån? Såg den någon annanstans men minns ej var. Tvek på om jag kan rocka keps igen, men vill så gärna!Två veckors semester, utan måsten och en kamera i högsta hugg.
https://www.atemporubato.com/Vart kommer kepsen ifrån? Såg den någon annanstans men minns ej var. Tvek på om jag kan rocka keps igen, men vill så gärna!
Från Rubato som @Oscaro säger. Jag beställde även den blåa nyligen. Det är skönt att ha, framförallt på solsemestern. Senaste semestern lyckades jag tyvärr glömma min blåa och perfekt slitna keps från Ebbets Fields Flannel (också ett bra tips om du letar keps).Vart kommer kepsen ifrån? Såg den någon annanstans men minns ej var. Tvek på om jag kan rocka keps igen, men vill så gärna!
Snygg, vad är det för någon? Grenfell?Riktigt nöjd med denna jacka!
”Commando trench” från Man1924Snygg, vad är det för någon? Grenfell?
Riktigt snyggt. Hur är den i storlek?Riktigt nöjd med denna jacka!
Krya på dig!Väldigt casual idag när det endast ska ”avnjutas” en mattelektion innan man får gå hem.
Skjorta från Our Legacy
Byxor från Pull&Bear (Kanske förklarar kvaliten och vecken, får nog bli nya snart).
Cartier Tank
Tack! Ganska generös, är ovan med sådan passform men tycker det ser bra ut. Detta är en 50 vilket brukar vara min normala storlek. Skulle nog kunnat ha en 48 istället. Men med en tung stickad under är den grym!Riktigt snyggt. Hur är den i storlek?
Vilket plagg är tgd?(lör)dagens outfit. Yanko, OJ och, kanske något förvånande, these glory days från volt.