• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Erik83

Cartier
IMG_20200501_185120.jpg

Restaurangmiddag med frun för att hinna spendera ett presentkort innan eventuella konkurser.

Chambray från Finamore
Kashmir/ulllblandning från Cavaliere
Slips från Granqvist
Nertill finns flanellbyxor från Ströms köpta av @herr_raev
På handleden en Omega från -54
 
Senast ändrad:

Erik83

Cartier
Riktigt bra jacka! Simon Crompton samarbetar med Valstar men själv bär han Ralph Lauren:
https://www.permanentstyle.com/2016/08/the-suede-blouson-for-travel.html

Jag är på jakt efter något liknande men min budget är en bra bit under 30 k;)
Tack! Och kul läsning! Ja denna är ju begagnad (osäker på hur gammal, men Black Label finns ju inte längre), så hamnade inom budget. Black Label låg prismässigt mellan Polo och Purple Label som Simon Cromptons jacka är från. Skulle jag gissa nypris på denna skulle jag säga 15-20k ish.
 

Arvis

Cartier
2-Faktor
70-talet ringde och ville ha tillbaka sin jacka
Igår handlade jag vintage, eller second hand som vi lite äldre säger, för första gången. En mockajacka för 580 kr tycker jag var överkomligt
B1513488-6BD2-4245-8E52-55D38E6E85B4.jpeg
Snyggt! Var ju sådär jag hade tänkt mig med jackan från Coloniaire. F-n att man inte är lite större.
 
Topp