Nudelpalm
Basic
Fixa skoställ i garderoben. När du kommer hem så borstar/torkar du av skorna, stoppar i skoträdet och lägger in dem i din garderob.Instämmer till fullo med det där om skorna. Har börjat lägga upp mina på hatthyllan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fixa skoställ i garderoben. När du kommer hem så borstar/torkar du av skorna, stoppar i skoträdet och lägger in dem i din garderob.Instämmer till fullo med det där om skorna. Har börjat lägga upp mina på hatthyllan...
Rätt mycket schampo?En kaosartad frisyr
Shirtonomy
Stenströms
Luxire
Loake
?Rätt mycket schampo?
RIP Oscar, min favorit RTW tillverkare. Har svårt att hitta något jag gillar lika mycket för en rimlig peng. Snygg outfit!Försvarsmakten
Oscar of Sweden
Luxire
Adidas Originals
Tack!RIP Oscar, min favorit RTW tillverkare. Har svårt att hitta något jag gillar lika mycket för en rimlig peng. Snygg outfit!
Är redan med där sedan du tipsade om gran sasso för nästan ett år sedan. Hade ingen aning om detta dock, du är en hjälte!Tack!
Deras sista stock säljs på Best Secret på 50-70%. Kan skicka inbjudningslänk om du vill.
Ser spännande ut, finns det oftast bra saker där? (så att man faktiskt enkelt använder det minst en gång om året som de skriver är kravet)Tack!
Deras sista stock säljs på Best Secret på 50-70%. Kan skicka inbjudningslänk om du vill.
Köpt 7 skjortor och en Gran Sasso kashmirpolo i benvitt därifrån. Finns massor med bra grejer, mycket skit också gvs.Ser spännande ut, finns det oftast bra saker där? (så att man faktiskt enkelt använder det minst en gång om året som de skriver är kravet)
Fattar såklart om du inte delar ut inbjudningslänkar hejvilt, men om du har en till över så skulle det uppskattas.Tack!
Citerar mig själv, och tackar för inbjudan @grodslukarenx !Fattar såklart om du inte delar ut inbjudningslänkar hejvilt, men om du har en till över så skulle det uppskattas.
Jag jobbar i jeans och t-shirt, alla planer att hålla sig välklädd har gått i stöpet totalt.Dagens WFH-bild. Lite svårt att hålla stilen när man inte träffar kollegor eller kunder, det får jag erkänna.
Skjorta Armstrong
Tröja Barbour
Jeans Lee
Skor Skolyx Belgian loafers
Som sagt, coolt att det blev typ roped shoulders efter rekonstruktionen!Rose and Born
Stenströms
Luxire
Loake
Den här mörkgröna Rose and Born-kavajen i Loro Piana ull/cash har blivit en favorit sen den fick genomgå fullständig rekonstruktion av axlarna.
Tack! Mycket nöjd - har en kavaj till att hämta upp efter en liknande operation från damen som gjorde denna.Som sagt, coolt att det blev typ roped shoulders efter rekonstruktionen!
Härlig outfit! Min höstiga outfit är precis samma färger och material...
Hur kan du ha två helt olika outfits inom tre minuter?
Oops blandade ihop de två snarlika trådarna.Hur kan du ha två helt olika outfits inom tre minuter?
Har du fler bilder på den där kavajen?D+LJ
Pink
Lardini
Luxire
Denna är detHar du fler bilder på den där kavajen?
Väldigt trevlig kavajEidos Ragosta
Eidos flanellskjorta
Vintage 501