Tack @Joakim! Det är till och med en jacka, men den är ofodrad och kan lätt misstas för en ledigare kavaj. Det är en av många fullträffar från Antiono Ciongolis tid hos Eidos.Väldigt trevlig kavaj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack @Joakim! Det är till och med en jacka, men den är ofodrad och kan lätt misstas för en ledigare kavaj. Det är en av många fullträffar från Antiono Ciongolis tid hos Eidos.Väldigt trevlig kavaj
Sjukt snyggt! Lite info om märken tackProvar något nytt
Tackar!Sjukt snyggt! Lite info om märken tack
Väldigt trevlig slips!Från igår. MTM från SS för hela slanten,utom slips som är från PINK shirtmakers.
Snyggt! Jordig hundtand till benvit manchester är ju fantastiskt!Götrich
Shirtonomy
Myrqvist
Tack! Mycket trevlig kombo i mitt tycke också.Snyggt! Jordig hundtand till benvit manchester är ju fantastiskt!
Riktigt bra. Älskar kavajenGötrich
Shirtonomy
Myrqvist
Får stämma in i lovsången och prisa den där kavajenGötrich
Shirtonomy
Myrqvist
Favoritrock på!
Vintage ”Eres” i Lammull
Bläck
Luxire
Loake
21 eller 22cm tror jag.-Vad har du för fotvidd på de byxorna?
Skulle tipsa om att titta mer på resten av måtten. Jag trivs med typ 18-20cm i fotvidd, men måste ha lite utrymme i lår och knä, annars ser det inte bra ut för mig.-Vad har du för fotvidd på de byxorna?
dubbekpipa i klassrummet? Om jag ändå hade en sån lärare i skolanKul tråd, Har rätt dålig koll på kläder men här är dagens outfit
skjorta och väst - Paul Smith
Jeans - Levi’s
Skor - Crockett & Jones Tetbury.
klockor - Kronaby och Tärnan.
Kronabyn används som fjärrutlösare
dubbekpipa i klassrummet? Om jag ändå hade en sån lärare i skolan