• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Outfit of the day - Dagens klädsel

Gott nytt år! Brist på bättre bild

Bilagor

• 20201231_213207.jpg
    20201231_213207.jpg
    524.1 KB · Visningar: 434
Dagens. Jag är ju normalt sett en usel fotograf, och det verkar som jag är sämre än normalt när jag ska försöka ta bild på mig själv!:snaphappy:
Blev minst sagt lite knepiga proportioner, ser ut som om jag har skostorlek 33...:eek:
Men iaf, det ni ser på bild:
Rock: billig sak från Marks & Spencer, i snygg tweed med diskret rutmönster
Halsduk: Berg & Berg
Handskar: Brooks Brothers
Skor: Loake Pimlico Burgundy Calf. Ett av de äldsta par kvalitetsskor som jag äger.
DSC_0209-.jpg

Dagens. Jag är ju normalt sett en usel fotograf, och det verkar som jag är sämre än normalt när jag ska försöka ta bild på mig själv!:snaphappy:
Blev minst sagt lite knepiga proportioner, ser ut som om jag har skostorlek 33...:eek:
Men iaf, det ni ser på bild:
Rock: billig sak från Marks & Spencer, i snygg tweed med diskret rutmönster
Halsduk: Berg & Berg
Handskar: Brooks Brothers
Skor: Loake Pimlico Burgundy Calf. Ett av de äldsta par kvalitetsskor som jag äger.
DSC_0209-.jpg
Snygg kavaj (det man ser iallafall). Kan man handla Marks and Spencer från någon e-butik inom EU?

Långt mellan mina få poster i den här tråden, men kommer förhoppningsvis posta oftare när min stilresa fortsätter. Försöker mig på en lite halvelegant grej idag. Ursäkta brist på kavaj, äger än så länge bara en gammal HM-kavaj i svart manchester som jag inte kände passade idag. Fick bli väst istället, men tycker personligen att det funkar ändå.
DB8A9FD9-B748-44E1-A6D8-9BAA00FAE847.jpeg

3 x Granqvist!

Tillbaka
Topp