Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack kompis!Kavajen blev ju inte skitdålig precis...
Stiligt! Är JLC ett nyförvärv?Gott Nytt!
Tack! Nyförvärv och OHPF! Tänkt köpa en (ny) reverso i examenspresent, så köpte en för att prova storleken först.Stiligt! Är JLC ett nyförvärv?
Vilken size är det?Tack! Nyförvärv och OHPF! Tänkt köpa en (ny) reverso i examenspresent, så köpte en för att prova storleken först.
Classique Medium.Vilken size är det?
Såg bra ut! Vad mäter den kontra small?Classique Medium.
Detta är gamla sizen, men typ 24x40 kontra 20x34Såg bra ut! Vad mäter den kontra small?
Snygg kavaj (det man ser iallafall). Kan man handla Marks and Spencer från någon e-butik inom EU?Dagens. Jag är ju normalt sett en usel fotograf, och det verkar som jag är sämre än normalt när jag ska försöka ta bild på mig själv!
Blev minst sagt lite knepiga proportioner, ser ut som om jag har skostorlek 33...
Men iaf, det ni ser på bild:
Rock: billig sak från Marks & Spencer, i snygg tweed med diskret rutmönster
Halsduk: Berg & Berg
Handskar: Brooks Brothers
Skor: Loake Pimlico Burgundy Calf. Ett av de äldsta par kvalitetsskor som jag äger.
Överrock! Men tack!Snygg kavaj (det man ser iallafall).
Kan man handla Marks and Spencer från någon e-butik inom EU?
Stiligt! Inte varit så välklädd (undantaget nyår) sen mars 2020...
Vad gör man inte för att hålla tråden vid livStiligt! Inte varit så välklädd (undantaget nyår) sen mars 2020...
Stabil outfit! Vad sitter på armen?Rose and Born
Oscar of Sweden
Dunhill
Luxire
Stabil outfit! Vad sitter på armen?