Erik83
Basic
Snyggt! Suitsupply Havana kavaj?Dagens.
Kavaj och skjorta: Suitsupply
Slips: Granqvist
Byxor: J Lindeberg
Och på armen en 60-tals Pryngeps på ödleband, tillverkat av AW Straps här på forumet.
Det strålande leendet bjuder jag på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Suitsupply Havana kavaj?Dagens.
Kavaj och skjorta: Suitsupply
Slips: Granqvist
Byxor: J Lindeberg
Och på armen en 60-tals Pryngeps på ödleband, tillverkat av AW Straps här på forumet.
Det strålande leendet bjuder jag på
Ah, får mecka till slipsen bättre för du har helt rätt - det ser lite platt ut. Och jodå, jag ser framför mig att köra denna färgkombination med gråa byxor lite senare i år.Mycket snygg kombo, bra färger!
En tydligare dimple på knuten vore som pricken på i:et!
Ser även att denna kombon funkar klockrent med gråa flanellbrallor nu till hösten och vintern!
Tack! Och ja, det stämmer bra.Snyggt! Suitsupply Havana kavaj?
Mycket bra! Bort med damarmbandet och på med en klocka så är du hemmaDags för hemgång efter dagens arbetspass
Hur många skjortknappar??????????Dags för hemgång efter dagens arbetspass
Klockan inne på service, så sambons armband får räckaMycket bra! Bort med damarmbandet och på med en klocka så är du hemma
4 knappar uppknäppt, tyvärr syns det inte på bild att jag har slipsen stadigt knuten runt pannanHur många skjortknappar??????????
Klockan inne på service? Du är alltså den mytiske OWG'n.Klockan inne på service, så sambons armband får räcka
Haha, har faktiskt min reserv Longines på men bland klocksnacks alla APs och Pateks är den så gott som försumbarKlockan inne på service? Du är alltså den mytiske OWG'n.
En Longines är inget att gömma.Haha, har faktiskt min reserv Longines på men bland klocksnacks alla APs och Pateks är den så gott som försumbar
Läste "Vardagsklädseln"...Valdagsklädseln.
Ahahah, jag trodde först du hade nagellack, men det var trycket på kaffemuggen som lurades. Snygga kängor BTW.
Ahahah, jag trodde först du hade nagellack, men det var trycket på kaffemuggen som lurades. Snygga kängor BTW.
Be tandläkaren att matcha kronorna med klockan; vit/gul-guld, titan, rostfritt.Såhär glad är jag att få kila till tandläkaren.
Vad är det för cardigan?
Dressmann + LJ. Säljs inte längre tyvärrVad är det för cardigan?
Vad är det för tote?Favvo tröjan från Alan Paine
Höstmys idag
A Days March
Hope
C&J
Olof82
Nej det är yllevarianten. Lite varmare o jag fick den i julklappÄr det twillvarianten på overshirten?
Det är en variant på denna från brittiska Chapman i vaxad bommul o sadelläder som Olof82.com sålde. Riktigt nice!!!Vad är det för tote?
Tyckte jag kände igen den från Olof! Var inte såld på bilden på hemsidan men ser riktigt bra ut på din bildDet är en variant på denna från brittiska Chapman i vaxad bommul o sadelläder som Olof82.com sålde. Riktigt nice!!!
https://www.chapmanbags.com/eu/men/totes.html#page=0&top=1&