Tyvärr, hittade den på Yaytrade för ett tag sedan. Står M. Sean Herringbone Jacket AW18 i den, så är nog lite svår att få tag på nu.Gillar’t! Har du nån länk till blazern? Riktigt nice och användbar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr, hittade den på Yaytrade för ett tag sedan. Står M. Sean Herringbone Jacket AW18 i den, så är nog lite svår att få tag på nu.Gillar’t! Har du nån länk till blazern? Riktigt nice och användbar.
Snyggt gubben!Kasmir och Denim
Riktigt fet! Här är minNån som här som känner till ’This is our Culture’ det här är ett samarbete med dom och italienska Plumirus, jackan heter Northlander…
Northlander
Hur är flanellbyxorna? Funderar på var de bästa står att finna inför vintermånaderna..Kontorsdag idag.
Premiär för skorna, TLB Artista från Skolyx.
I övrigt är det en orgie i Suitsupply med slips från A. Christensen som undantag.
Jag är väldigt nöjd med dem, sett vad man får för priset. Köpte dem härom året (modellen heter Brescia) så jag vet inte om de finns kvar. I samma prisklass finns ju Ströms också, ska dit snart och ev komplettera med ett mörkblått par.Hur är flanellbyxorna? Funderar på var de bästa står att finna inför vintermånaderna..
Nu är det bara rätt klocka som saknas
Gulf T-shirt
Nn07
126000
Är det Rocky mountian featherbed?Det enda som saknas är hatten.
Det stämmer. Bra öga.Är det Rocky mountian featherbed?
Fin. Hur är de i storlekarna vad sportar du för storlek på den du har?Det stämmer. Bra öga.
De är små i storlekarna. Min väst är storlek 44 och jag bär normalt storlek medium-large/50-52.Fin. Hur är de i storlekarna vad sportar du för storlek på den du har?
Aha grymt precis vad jag behövde veta kunde blivit tokigt. Då sitter en 42 eller 44 bra på mig skulle jag tro. Var inne på att klicka hem en 38 eller 40 tänker om.De är små i storlekarna. Min väst är storlek 44 och jag bär normalt storlek medium-large/50-52.
Kläderna gör mannen är rätt tråd! Men som ledtråd så heter kragen camp collar i folkmun, hjälper säkert på vägen om det är svårt att hitta exakt samma!Kanske fel tråd, men någon med tips på en liknande skjorta?
Tack! Såklart borde jag ha letat upp den tråden.Kläderna gör mannen är rätt tråd! Men som ledtråd så heter kragen camp collar i folkmun, hjälper säkert på vägen om det är svårt att hitta exakt samma!
Edit: Nåt sånt här
Camp Collar Cotton Shirt in Blue - Balmain | Mytheresa
In a relaxed fit, this light blue cotton shirt from Balmain sports a camp-collar, a classic buttoned front, and is accented by buttoned pockets at the chest. Shop camp collar cotton shirt in blue from Balmain online at Mytheresa.www.mytheresa.com
Väldigt fin skjorta! Är inne på Armstrongs hemsida men verkar inte kunna hitta just den modellen med det tyget. Vet du vilken det råkar vara?Boss, Armstrong och Skultuna. Vardagsoutfit #1
Hej och tack - jag är verkligen nöjd med Armstrongs skjortor och har varit kund hos dem sedan 2001.Väldigt fin skjorta! Är inne på Armstrongs hemsida men verkar inte kunna hitta just den modellen med det tyget. Vet du vilken det råkar vara?