Haha. Har du beställt en?
…vill inte prata om det!
Men jo, nu var det dags att testa - blev knuffad över kanten kan man säga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Har du beställt en?
Det gjorde du väldigt rätt i!…vill inte prata om det!
Men jo, nu var det dags att testa - blev knuffad över kanten kan man säga.
Vad är det för brillor?Vitt på vitt efter en tur till Stockholm i dag.
Jag hade möjlighet att titta förbi Rubatos pop-up butik och där plockade jag bl.a. den här tenniströjan. På plats fanns också @kalufsen, vilket var ett skoj återseende.
Om ni inte känner till Rubato sedan tidigare rekommenderar jag varmt att ni kollar in varumärket. Carl och Oliver som står bakom det är oerhört trevliga med ett oerhört vasst öga för detaljer.
Moscot Miltzen med clip on.Vad är det för brillor?
Ser ut att vara en kul länk på dinkan, vad är det för något?A days march
Kappahl
Levis
Det är en IWC Yacht Club IISer ut att vara en kul länk på dinkan, vad är det för något?
Stiligt, Enjoy!Det är en IWC Yacht Club II
Paketöppning; IWC Yacht Club II
För ca tre-fyra veckor sedan satt jag och slösurfade på Chrono24, jag var sugen på något nytt men visste inte riktigt vad. Testade att söka på allt möjligt och kombinerade olika sökkriterier, kvarts, automat, 34mm, 39mm, stål, guld, blå tavla, svart tavla, allt prövades. Plötsligt trillade jag...klocksnack.se
Tack, hyffsat ovanlig klocka. Tror bara jag har sett en annan på forumet.Stiligt, Enjoy!
Riktigt elegant!Länge sen man posta men var ju tvungen nu när det kom en leverans från Stoffa för sådär 30 min sen
100H
Stoffa
CJ
Vilket tyg e det på brallan?La Chemise
dBramante1928
Luxire
Loake
Vintage heavy linen cream tror jag det heter.Vilket tyg e det på brallan?
Tack! Ska kolla in!Vintage heavy linen cream tror jag det heter.
Titta på helheten, glöm bort vad du kan/har lärt dig. Är inte bilhandlarhänget lite som när folk hade häng på sina lösa breda byxor?
Balettstrumpor? Tsss! Snyggt kompis.Insåg precis att hälften var samma som förra inlägget...
Persol
Spier & Mackay
Wrangler
Lee x H&M
Loake
GS Snowflake
Snyggt! Har funderat på att beställa från Spier & Mackay många gånger men aldrig riktigt vågat på grund av storleksosäkerhet och potentiella returer till Kanada. Hur är de i storlekarna skulle du säga?Insåg precis att hälften var samma som förra inlägget...
Persol
Spier & Mackay
Wrangler
Lee x H&M
Loake
GS Snowflake
Haha yes! Brukar ha beiga från Calzedonia och de syns mindre än dessa kassa från Brothers.Balettstrumpor? Tsss! Snyggt kompis.