Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mfacka... Så jävla tung... behöver en kronografkompis till min decotissot...
Haha , vadå .... Letar du efter just en Tissot 33.3 eller tycker du bara att det är en fin klocka typMfacka... Så jävla tung... behöver en kronografkompis till min decotissot...![]()
Nä inte just den cal, mest utsidan och tavlan jag vill ha..Haha , vadå .... Letar du efter just en Tissot 33.3 eller tycker du bara att det är en fin klocka typ
Kanske ska avtrycka denna , kan de va intressant i så fall?Nä inte just den cal, mest utsidan och tavlan jag vill ha..
Grym, tack! Dock just Tissot jag vill ha.Kanske ska avtrycka denna , kan de va intressant i så fall?
Den kvalar även in i denna tråd
![]()
Hehe ok !Grym, tack! Dock just Tissot jag vill ha.![]()
Snygg dinka du! Min är inte lika snygg längre, slänger upp en bild sen![]()
Är väl inte jätteovanligt egentligen kan jag tro, men här på forumet tror jag att jag och @natovintage är ganska ensamma om att ha årets version av Sistem51 från Swatch. Grymt rolig (mekanisk) liten plastgrej för tusenlappen!
Oh shieeet, it's lit bro...Snygg dinka du! Min är inte lika snygg längre, slänger upp en bild sen![]()
Gammal bild, men såhär ser klockan ut nu... Jag sa ju det, vill inte använda dyra klockor på jobbetOh shieeet, it's lit bro...![]()
Äh, lite dings har väl ingen dött avGammal bild, men såhär ser klockan ut nu... Jag sa ju det, vill inte använda dyra klockor på jobbet
![]()
Sant, men det va ju just det klockan skulle användas till. It's just the beginningÄh, lite dings har väl ingen dött aven riktig slagskämpe ju! Cool med lite battlescars
![]()
Bra förhållningssätt ändå! Kbk!Sant, men det va ju just det klockan skulle användas till. It's just the beginning![]()
Fan va grym!Denna har jag bara sett en annan av på forumet:
![]()
Inte helt vanlig utanför forumet heller![]()
Ja den är inte helt felFan va grym!
Flawless! Riktigt fin och passar bra på franskt fallskärmstygDenna har jag bara sett en annan av på forumet:
![]()
Inte helt vanlig utanför forumet heller![]()
Dussin klocka
Min säger Hej
![]()
Hej, hej
![]()