Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Storlek?Efter 2 månader i boxen fick den komma fram. Riktigt nära ögat att den lämnade samlingen, men glad den fick stanna! Bild tagen påväg hem från en tämligen ovild o sansad 60 års fest
Listor och kötid diskuteras i denna tråd:Jag frågade det här även i Rolex tråden men fick inget svar. Kanske går det lite bättre här . Är det någon som har koll på hur lång väntetid det är på en OP 31mm? Jag snackade med Krons som bara ville säga att det lista på den men de ville inte uppge något om väntetid utan att jag skulle komma till butiken då det enligt dem är Rolex policy att aldrig berätta väntetid via telefon… det är ju inte som att jag bad om en daytona..
Svårt även vilken AD som helst att kunna uppskatta kötiden. Just nu ligger det ju en viss osäkerhet i hur snabbt de får igång den nya fabriken. Klart man ska få ett trevligt bemötande.Jo det är klart, det var den rosa jag frågade om. 6 månader på 34 låter inte så farligt ändå sen är frågan om inte kötiden borde vara kortare på 31mm då den känns mindre populär. Har ingen historik med Krons men efter det bemötandet så lär jag inte vända mig till dem igen.
Det var ju även tonen som var i samtalet som kändes mindre inbjudande.Svårt även vilken AD som helst att kunna uppskatta kötiden. Just nu ligger det ju en viss osäkerhet i hur snabbt de får igång den nya fabriken. Klart man ska få ett trevligt bemötande.
Så det du anser som dåligt bemötande är att de 1. inte kunde uppge uppskattad kötid och 2. att du skulle kika förbi butiken för att kunna skriva upp dig på lista?!
Men man måste kunna acceptera att de inte vill eller kan uppskatta hur lång kötid det är. Om de får samma fråga 50ggr om dagen ang. kötid på Rolex. Sannolikheten att minst 1/4 kommer tillbaks sura för att de inte blivit kontaktade efter 6månader.
Med tanke på hur mycket klockor som köps från AD för att sedan läggas ut på C24, LW etc. så känns det rimligt att de vill träffa personen i fråga först som vill skriva upp sig.
åh va vacker, jag fick bara välja blå, svart eller silver när jag beställde förra året trots två tidigare köp, så du hade turSå får man äntligen posta i denna tråd! Skönt avslut på första veckan efter semestern. 14 månaders vänt. Köpt Rålle tidigare men troligtvis ingen prioriterad kund. Glad man 'får' köpa iaf haha. Rob E i Tokholm. Trevligt bemötande från dag ett innan man hade handlat första dinkan för några år sedan, och så även fortfarande.
OP 36mm. 126000-0008
Härligt! Riktigt fin!Så får man äntligen posta i denna tråd! Skönt avslut på första veckan efter semestern. 14 månaders vänt. Köpt Rålle tidigare men troligtvis ingen prioriterad kund. Glad man 'får' köpa iaf haha. Rob E i Tokholm. Trevligt bemötande från dag ett innan man hade handlat första dinkan för några år sedan, och så även fortfarande.
OP 36mm. 126000-0008
Grattis till nyköpet. SuperläckerSå får man äntligen posta i denna tråd! Skönt avslut på första veckan efter semestern. 14 månaders vänt. Köpt Rålle tidigare men troligtvis ingen prioriterad kund. Glad man 'får' köpa iaf haha. Rob E i Tokholm. Trevligt bemötande från dag ett innan man hade handlat första dinkan för några år sedan, och så även fortfarande.
OP 36mm. 126000-0008
Så får man äntligen posta i denna tråd! Skönt avslut på första veckan efter semestern. 14 månaders vänt. Köpt Rålle tidigare men troligtvis ingen prioriterad kund. Glad man 'får' köpa iaf haha. Rob E i Tokholm. Trevligt bemötande från dag ett innan man hade handlat första dinkan för några år sedan, och så även fortfarande.
OP 36mm. 126000-0008
Så får man äntligen posta i denna tråd! Skönt avslut på första veckan efter semestern. 14 månaders vänt. Köpt Rålle tidigare men troligtvis ingen prioriterad kund. Glad man 'får' köpa iaf haha. Rob E i Tokholm. Trevligt bemötande från dag ett innan man hade handlat första dinkan för några år sedan, och så även fortfarande.
OP 36mm. 126000-0008
Hakar på det gröna och gör ett första inlägg i tråden
Också 41mm?