Lirken
Basic
Toppen tack!Jag skulle tro att dagens listpris +/- några tusen kronor är okej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Toppen tack!Jag skulle tro att dagens listpris +/- några tusen kronor är okej.
Sjukt snygg! Blir lite avis. Du vill inte byta mot en OP41, Rhodium Njut av klockan i sommar!Sa någon sommar?
Inte nu kompis ! Men jag har dig i tankarna om det skulle skeSjukt snygg! Blir lite avis. Du vill inte byta mot en OP41, Rhodium Njut av klockan i sommar!
Fick vänta en vecka från att jag ställde frågan till det fanns en att hämta, dock så är min svart. Det var i våras.Stått i kö över 25 månader nu på blå 36mm, vad händer Turkos hade jag räknat med så lång tid på men är blå verkligen så svår?
Butiken vill inte sälja den till just dig. Tyvärr.Stått i kö över 25 månader nu på blå 36mm, vad händer Turkos hade jag räknat med så lång tid på men är blå verkligen så svår?
Vilken AD står du i ”kön” hos? 25 månader låter lite väl mycket. Vad sa dem i början?Stått i kö över 25 månader nu på blå 36mm, vad händer Turkos hade jag räknat med så lång tid på men är blå verkligen så svår?
Stått i kö över 25 månader nu på blå 36mm, vad händer Turkos hade jag räknat med så lång tid på men är blå verkligen så svår?
Fick vänta en vecka från att jag ställde frågan till det fanns en att hämta, dock så är min svart. Det var i våras.
Butiken vill inte sälja den till just dig. Tyvärr.
Känns som att alla dessa bekymmer kan redas ut i denna trådenVilken AD står du i ”kön” hos? 25 månader låter lite väl mycket. Vad sa dem i början?
Nja, inte direkt. Behövs det verkligen köphistorik för en OP i ”vanlig” färg? Känns inte som det, men vad vet jagHade du köphistorik hos den AD:n då?
Hör väl iofs inte heller hemma i den här tråden men jag är nyfiken.
Med tanke på vad folk försöker flippa dem för så ja.Nja, inte direkt. Behövs det verkligen köphistorik för en OP i ”vanlig” färg? Känns inte som det, men vad vet jag
Grym klocka förövrigt, den sitter nog på armen 6 av 7 dagar i veckan
Ok, synd. Lämnar diskussionen med en bild.Med tanke på vad folk försöker flippa dem för så ja.
.Nja, inte direkt. Behövs det verkligen köphistorik för en OP i ”vanlig” färg? Känns inte som det, men vad vet jag
Grym klocka förövrigt, den sitter nog på armen 6 av 7 dagar i veckan
Hmm senast jag köpte min Rolex där fick jag vänta 6mån. Tror inte jag var särskilt dryg haha, får ringa och tjataButiken vill inte sälja den till just dig. Tyvärr.
Perfektion
Sa någon sommar?
36:an är ju trevligast, har runt 17,5mm själv om jag kommer ihåg rätt.För mig som (lite motvilligt) måste erkänna att jag börjat bli sugen på en OP och därför inte har 100 koll på varianterna/storlekarna så undrar jag om alla dessa är samma storlek och om det är 36 eller 41 mm?
Och även kanske lite smakråd på hur 36 vs 41 bärs på en 17-17,5cm handled? Vad är gängse uppfattning om vilken storlek man ska/bör ha? (valde själv t.ex. 38mm Omega AT istället för 41mm och tycker den sitter jättebra)
Jag har knappt 17-arm och bär 36mm OPFör mig som (lite motvilligt) måste erkänna att jag börjat bli sugen på en OP och därför inte har 100 koll på varianterna/storlekarna så undrar jag om alla dessa är samma storlek och om det är 36 eller 41 mm?
Och även kanske lite smakråd på hur 36 vs 41 bärs på en 17-17,5cm handled? Vad är gängse uppfattning om vilken storlek man ska/bör ha? (valde själv t.ex. 38mm Omega AT istället för 41mm och tycker den sitter jättebra)
Tackar för info, ser ju ut som den gröna sitter helt perfekt på dig.Jag har ca. 17-arm och bär 36mm OP
Ja, den sitter kanonbra på min arm.Tackar för info, ser ju ut som den gröna sitter helt perfekt på dig.