Michelnr1
Basic
Rykten går att många av OP 36 ska ”discontinue” vid 2024.. obs, bara ett rykte jag hört.. kanske att de inte får mer tilldelningNågon som har en susning om varför Nymans/Krons inte har den gröna 36:an på sin hemsida?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rykten går att många av OP 36 ska ”discontinue” vid 2024.. obs, bara ett rykte jag hört.. kanske att de inte får mer tilldelningNågon som har en susning om varför Nymans/Krons inte har den gröna 36:an på sin hemsida?
Det var väl tur att man fick tag på en dåRykten går att många av OP 36 ska ”discontinue” vid 2024.. obs, bara ett rykte jag hört.. kanske att de inte får mer tilldelning
Vart har du hört det?Rykten går att många av OP 36 ska ”discontinue” vid 2024.. obs, bara ett rykte jag hört.. kanske att de inte får mer tilldelning
Känns ju rätt logiskt att dom färgglada tavlorna kommer försvinna....Rykten går att många av OP 36 ska ”discontinue” vid 2024.. obs, bara ett rykte jag hört.. kanske att de inte får mer tilldelning
Vågar inte outa mina källorVart har du hört det?
Exakt så jag tänkte . Därav pushenDet var väl tur att man fick tag på en då
Haha okej, men kommer det från en AD?Vågar inte outa mina källor
Men somsagt, jag säger inte att det är skrivet i Sten
Om man säger såhär, ditt resonemang är inte helt fel, inte din fråga heller.. stannar därHaha okej, men kommer det från en AD?
Jag har nämligen trott att de skulle försvinna, varför göra en celebration-modell annars resonerar jag..
Exakt.,Ingen utanför Rolex har en aning om vad som kommer leva kvar eller inte.
#hörthosADIdag kom jag i kontakt med spekulationen om att Celebration dial OP potentiellt skulle kunna ses som ett tecken på att Rolex kommer ta bort de färgglada tavlorna inom snar framtid (nästa år). Någon som hört ngt liknande spekuleras? Nytt för mig iaf
Fram med era OP’s istället!#hörthosAD
Det hade gjort sig. Och fullt luminerad som den svarta och vita modellen hade varit den perfekta OP:nTänk om den hade varit 36mm
Här är den då
Kul! Vad tyckte du om OP36?Var nyss på bergströms i Uppsala i hopp om att testa en op 34mm, tyvärr hade dem inget exemplar att testa men fick testa en 36mm turkos som tillhörde en av dem som jobbade i butiken.
Gillade! Står på väntlista för en 36mm svart sedan något år, förvånad varje gång jag testar hur annorlunda känslan är jämfört med min Datejust.Kul! Vad tyckte du om OP36?
Gillar min 34mmGillade! Står på väntlista för en 36mm svart sedan något år, förvånad varje gång jag testar hur annorlunda känslan är jämfört med min Datejust.
Skulle dock vilja testa 34mm för storleken, tror att den hade funkat riktigt fint.
Vilka skillnader upplever du mellan de två?Gillade! Står på väntlista för en 36mm svart sedan något år, förvånad varje gång jag testar hur annorlunda känslan är jämfört med min Datejust.
Skulle dock vilja testa 34mm för storleken, tror att den hade funkat riktigt fint.