Shit! Läckert, köat hos AD länge eller köpt på andrahandsmarknaden? (skrev upp mig för ett gäng månader sedan hos AD på en likadan)Äntligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit! Läckert, köat hos AD länge eller köpt på andrahandsmarknaden? (skrev upp mig för ett gäng månader sedan hos AD på en likadan)Äntligen
Shit! Läckert, köat hos AD länge eller köpt på andrahandsmarknaden? (skrev upp mig för ett gäng månader sedan hos AD på en likadan)
Nymans? (där jag gjorde det då Rob Engström inte ens var intresserade av att prata med mig)Köade lite över två år jättekul!
Borde platsa i Tudortråden och Born To Dare. Ingen safequeen det där inteDetta får bli premiären i denna tråden.
Nope idag blev det åka avBorde platsa i Tudortråden och Born To Dare. Ingen safequeen det där inte
Trodde Explorer 16570 tråden var en av de segaste men denna tar nog priset. Upp med era OP nu.
Hämtade ut den i måndags.Trodde Explorer 16570 tråden var en av de segaste men denna tar nog priset. Upp med era OP nu.
Grattis! Då plockade vi ut dem samma dag.Hämtade ut den i måndags.
Riktigt bra duo. Vilken åker på mest?126000 x2
Riktigt bra duo. Vilken åker på mest?
Kul, grattis! Den turkosa är riktigt bra. Har nog varit sugen på alla utom svart (iom min Explorer). Årets med bollar är riktigt bra, men kände att den blir för plottrig i längden.Ja! Dom är kul fick den turkosa precis så den har använts flitigt. Känns dock som att den gröna är mer höst/vinterklocka och den turkosa mer sommar. Så känns som att den gröna kommer att användas mest
Upp med era OP nu.
Kul, grattis! Den turkosa är riktigt bra. Har nog varit sugen på alla utom svart (iom min Explorer). Årets med bollar är riktigt bra, men kände att den blir för plottrig i längden.
Intresset för de! gröna började med att jag fick upp ögonen för DJ med blå stella dial från 70-talet. ”Landade” sedan i att den gröna kändes som en modern version ( bortsett från datumkomplikationen).
Den där gravyren skojar man inte bort. Sjukt snyggt!Har blå och grön.
Blåa är det sällan man får ha själv då den försvinner ur lådan titt som tätt
Lite kul gravyr på blåa
Många färger som saknas på deras hemsida.Någon som har en susning om varför Nymans/Krons inte har den gröna 36:an på sin hemsida?
Verkligen!Vilken fin tanke!