Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja jag såg att det var den större 36mm jag gillar verkligen färgen på tavlan ! tackMin handled mäter ca 17cm.
Edit: tog fel på ref. och postade 116000, men tavlan är rätt...
Gammalt inlägg: https://klocksnack.se/threads/vad-g...sammanslagen-tråd.4964/page-2545#post-1065369Tänkte höra om det är någon som testat jubilee på OP? Och om ni har någon bild..
Nyfiken om det är något projekt att testa eller om man ska skräpa den idén direkt
Sjysst tråd, här kommer en färsk bild.
Jag har gått igenom tråden, och inte sett något annat än oyster länk. Om man skulle vilja ha ett läder eller mocka till sommaren, finns här några tips?
Sorry men det där gummit funkar inte alls om du frågar migHar provat läder, samt nato på op, men inget har funkat. Finns Rubber B, men inget jag har testat. Är dock sugen, men vill inte lägga pengarna om det inte skulle funka heller!
https://rubberb.com/en/rolex-watch-band-products/oyster-perpetual-39mm
Äntligen fick jag lägga vantarna på en blå 369. Såå fräsigt med 36mm
Den var allt jag trodde den var, och lite till.
Mycket bra!Äntligen fick jag lägga vantarna på en blå 369. Såå fräsigt med 36mm
Perfekt storlek!Äntligen fick jag lägga vantarna på en blå 369. Såå fräsigt med 36mm
Har sagt det förut men säger det igen:Äntligen fick jag lägga vantarna på en blå 369. Såå fräsigt med 36mm
Äntligen fick jag lägga vantarna på en blå 369. Såå fräsigt med 36mm
Lite mer än 2 veckor med denna nu och jag älskar den!
Den sitter perfekt på dig! Grattis! Själv sugen på en white grape 34mm
Blue suede blues.
Den är grymt bra den där! Gratulerar!Äntligen fick jag lägga vantarna på en blå 369. Såå fräsigt med 36mm
stäng av ljusen och spara på batterierna dåååååå
Bästa som finns!
Obs! Jag står stilla på min parkeringsplats så inga högafflar
stäng av ljusen och spara på batterierna dåååååå
39?
Jag skjuter väl mig själv i foten när jag säger det här men fan vad OP:n är resistent mot dings och hairlines! Är detta endast personligt eller håller ni med?