Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillbaka till länkenVad tycks?
Vad tycks?
Primärt borstade ytor på OP, och då syns väl märken o repor mindre jmf polerade ytorJag skjuter väl mig själv i foten när jag säger det här men fan vad OP:n är resistent mot dings och hairlines! Haft min sen november och jag har inte ens en hairline på låset.
Det känns som att klockan aldrig är i vägen, låset tar t.ex. inte i skrivbordet då man jobbar.
Är detta endast personligt eller håller ni med?
Länk måste komma tillbaka tyvärr . Det är den enda anledning varför man vill ha RolexVad tycks?
Köpte denna lätt begagnade nu i helgen, riktigt nöjd!
Passade det bra med den extra länken?
Jajamän, det blev kanon! Så jag är jättenöjd! Tack för en smidig och trevlig affär återigen!
Var nära men valde 34an. Har lite svårt för dubbla indexen vid 3-6-9. Men den är fin!Ingen som skaffat den vita i 36mm?
Grattis och välkommen!
Min första Rolex, samt så fick man gå med i klocksnack nu när man köpt ”Fin” klocka
Grattis! Och välkommen till KS
Min första Rolex, samt så fick man gå med i klocksnack nu när man köpt ”Fin” klocka
Grattis och välkommen.
Tycker att det ser riktigt bra ut..Börjar bli sugen på jubilee på min 114300.
Vad tycker ni?
Lånad bild.
Jag är på! Blir mer och mer intresserad av det.Börjar bli sugen på jubilee på min 114300.
Vad tycker ni?
Lånad bild.
Ja det gjorde ju tyvärr... detTycker att det ser riktigt bra ut..