L.U
Basic
Gärna fler och bättre bilder, tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gärna fler och bättre bilder, tack!
Jag tycker denna tavla är grym, men den fick ingen kärlek i denna tråd när jag länkade den för en dryg månad sedan. Men den är fin tycker jag!Här har ni min 116000. Någon som tidigare sett denna tavla, själv såg jag den för första gången dagen innan jag köpte den
Som sagt, grym! Grattis!
Är ingen mästare på bilder men här är mitt bästa försök
Eller hur att detta är svart med rosa index? Ser riktigt trevlig ut
Är ingen mästare på bilder men här är mitt bästa försök
Stämmer mycket väl.Eller hur att detta är svart med rosa index? Ser riktigt trevlig ut
Tack!!Som sagt, grym! Grattis!
Man tackar!!Haft en som är såld.
Snyggaste tavlan i mitt tycke. Grattis till klockan!
Grattis! Känns som vi har hyggligt lika smak eller? (först Orisen och nu denna... )Jag tar och går med i denna tråd nu
Grattis! Känns som vi har hyggligt lika smak eller? (först Orisen och nu denna... )
Allt förutom blå tavla? Har du blivit galen?Om någon här i tråden är sugen på att släppa sin OP36 är jag väldigt intresserad att slå till Alla förutom med blå tavla är av intresse. Suget bara växer och växer!
Ja, helt klart något som inte står rätt till i skallen på mig! Tillfällig sinnesförvirringAllt förutom blå tavla? Har du blivit galen?
Håller med dig, mycket trevlig i sin enkelhet, vilken storlek är det?Simplicity.
36! (116000)Håller med dig, mycket trevlig i sin enkelhet, vilken storlek är det?
Har själv varit sugen på en 3,6,9 med blå tavla länge men aldrig kommit till skott36! (116000)
Christmas feeling )
Dubbelindex = 36Håller med dig, mycket trevlig i sin enkelhet, vilken storlek är det?
Underbar! Grattis!Firar mitt första inlägg med två sköna bilder på min nya OP36