Timer
Silver
Grattis! Wrist shots?
Äntligen hämtat ut denna. Mycket nöjd och min oro att den skulle upplevas som för stor stämde inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Wrist shots?
Äntligen hämtat ut denna. Mycket nöjd och min oro att den skulle upplevas som för stor stämde inte
Grattis! Wrist shots?
Gillar den tavlan skarpt!Bra dag att knäppa lite bilder på trevliga saker.
Tycker den sitter bra även på bildTackar! Har små handleder men ser fan mindre ut bild. Tycker klockan sitter bättre i verkligheten
Mailat alla dem klassiska, everest + rubber b, Zealand + någon till ingen har.. Men Zealande trodde de skulle passa med datejust rubber dem harÄr det någon som vet ifall det finns ett rubberb eller liknande som passar OP 36:an?
Kanske ska prova ett sånt.Mailat alla dem klassiska, everest + rubber b, Zealand + någon till ingen har.. Men Zealande trodde de skulle passa med datejust rubber dem har
Beställde ett everest som inte passa som var till 39 op. Tror jag det var.Kanske ska prova ett sånt.
Vore ju kul med ett gummi till sommaren
Beställde ett everest som inte passa som var till 39 op. Tror jag det var.
Suben finns utan datum, Speedmastern och Daytonan. Tror inte det är datumet, men vem vet. Behövs nog bara reklam i form av kändisar för att få igång en modell ordentligt i popularitet.@Idrottslararen Nu är jag ganska ny i klockvärlden men håller verkligen med. Kan det vara att klockan saknar datum därav att många väljer datejust eller väljer billigare modeller pga få/ingen funktion förut att visa tiden
Någon av oss får se till att bli riktigt känd Givetvis ännu tyngre om vi bär OP utan att vara betalda ambassadörer.Suben finns utan datum, Speedmastern och Daytonan. Tror inte det är datumet, men vem vet. Behövs nog bara reklam i form av kändisar för att få igång en modell ordentligt i popularitet.
Inte heller Explorer I och Milgauss har datum. Åtm Explorern kan inte heller direkt klaga på dålig efterfrågan...Suben finns utan datum, Speedmastern och Daytonan. Tror inte det är datumet, men vem vet. Behövs nog bara reklam i form av kändisar för att få igång en modell ordentligt i popularitet.
Den och explorer1 mina favoriter39a ny för dagen!
Samma! Sålde min Explorer för att köpa denna. Egentligen endast för att OPn även funkar till dressat. Ultimata all aroundern enligt mig.Den och explorer1 mina favoriter
Ser ut som tavlan skiftar mot grått också mycket snyggtSamma! Sålde min Explorer för att köpa denna. Egentligen endast för att OPn även funkar till dressat. Ultimata all aroundern enligt mig.
Ska lägga Gassan på minnet för framtida köp om det är både bra service och bra prisFörsta advent, perfekt tillfälle att starta en ny tråd, nämligen Oyster Perpetual tråden (34mm, 36mm eller 39mm) Alla är välkomna!
Var först inne på en datejust men efter missförstånd nere hos Gassan blev det den andra klockan som delade förstaplats på min lista, Rolex 116000, 36mm Steel.
Kort historia: Ringde till Bergströms Ur och frågade efter en 116000. De hade ingen inne och nästa leverans skulle komma i början på januari. Då jag visste att min svåger skulle hälsa på familjen i Amsterdam, bad jag honom ringa till Gassan och lägga undan en. Igår kom han hem med ett paket till mig
Bjuder självklart på bilder!
Ös in mer bilder nu!
Alltid fått trevligt bemötande där. Finns även på Schipol, Amsterdams flygplats. Deras diskar gapar dock väldigt tomt just nu.Ska lägga Gassan på minnet för framtida köp om det är både bra service och bra pris
Underbart!Meta! Kollar Oyster Perpetualtråden med den här på armen...
Om de inte kostade 57 000 kr* skulle jag lätt ha en Red Grape 116000 för att variera med. Så otroligt snygg och definitivt unisex.Måste ju slänga in en Red Grape. Mycket trevlig såhär i sommartider...
Bara det faktum att man faktiskt kan gå in i en butik och köpa den där + att den är så jäkla snygg gör att jag hellre tar den än en ExplorerIbland busar min OP och tror att den är en Explorer.
Då tröstar jag och säger: ”det behövdes ingen expy-hype för att jag skulle välja dig”.