Jodisalt
Silver
Min är en 36mm och easylinken är egentligen til en 116200, men den passar till Rolex nya op länkar med.
Kan du visa bild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min är en 36mm och easylinken är egentligen til en 116200, men den passar till Rolex nya op länkar med.
Kan du visa bild?
Fick upp ögonen liten från för en OP nu när jag sprang förbi Rob E under gårdagen. Råkade bara hastigt se den genom glasmontern men den tilltalade mig med sin borstade länken tillsammans med den blå arabiska tavlan. Den är verkligen gjorde efter principen KISS, Keep It Stupid Simple, och är ingen utstickande hållkäften dinka. Urverket, kaliber 3130, är den samma som sitter i Rolex Explorer 114270.
Keep it simple stupid?Fick upp ögonen liten från för en OP nu när jag sprang förbi Rob E under gårdagen. Råkade bara hastigt se den genom glasmontern men den tilltalade mig med sin borstade länken tillsammans med den blå arabiska tavlan. Den är verkligen gjorde efter principen KISS, Keep It Stupid Simple, och är ingen utstickande hållkäften dinka. Urverket, kaliber 3130, är den samma som sitter i Rolex Explorer 114270.
Gvs.
Keep it simple stupid?
Tyvärr tyckte jag visarna är tråkiga... Mercedes 4 LifeHåller med! Det var principen som gjorde att jag köpte en, dock steel
Så gärna!Har fått 39mm Dark Rhodium på hjärnan hårt. Kan inte ni ägare posta lite bilder så ni knuffar mig i mål här?
Så gärna!
Den är grym.
Fina bilder! Mycket bättre än mina. Usch så dålig jag är på att få till bra bilder. Man borde gå en kurs i fotografering...Hade denna ett kort ögonblick:
Hade denna ett kort ögonblick:
Vet inte ärligt....annat som lockade!Varför flippade du den kompis?
Finns de månne någon Jubilee eller Superjubilee som passar på en OP36 (116000)?
Nej nej nej!Har börjat fundera på att byta till en 114300 med Rhodium tavla. Vad tycker ni ?
Nej nej nej!
Tycker rhodium tavlan är så tråkig...
Jag tycker den är lite schitzo av sig med tanke på dom smällt dit dom dära blåa plopparna brevid dom cleana indexen!
Tycker personligt att den blåa arab tavlan är bland de snyggaste tavlorna i op linjen!
Vill du leka till det lite så kan du ju leta upp ett par 114270 visare och modda din så får du en rätt fräck klocka enligt mig!
Köp den svarta eller vita 114300 så lovar jag att inte negga alls!Skall jag vara ärlig så tycker den bl.a. op tavlan är den snyggaste rollen av dem alla. Men 39mm sätt som en smäck när jag provade den
Lite coolt med merca visare faktiskt. Blir ju nästan som en snyggare Explorer
Köp den svarta eller vita 114300 så lovar jag att inte negga alls!
Gillar hur mercavisarna gör den ännu sportigare!!!!!!
Fixa ett par såna så har du lätt forumets coolaste OP !
När jag ställde mig i kö på den svarta 36:an så svara de att de inte visste och ville inte lova något .nån som vet när dom ska börja komma till butikerna
Vi får se frammåt när dom kommer!När jag ställde mig i kö på den svarta 36:an så svara de att de inte visste och ville inte lova något .
Ja va fan, kom igen Rolex!Vi får se frammåt när dom kommer!
Ska bli kul att se dessa irl iallafall!