Såg att monochrome har gjort en recension på den nya vita op39!
https://api.watchville.co/v2/posts/34689/click
https://api.watchville.co/v2/posts/34689/click
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det låter ju helt otroligt? Runda slängar $300 är det närmsta jag hittar på interwebz.750kr var det, inte 600. Tyvärr står det inte specificerat vad det är på kvittot. Men jag kan som sagt varmt rekommendera en
Du har mycket att lära pågajäkel hahaDet låter ju helt otroligt? Runda slängar $300 är det närmsta jag hittar på interwebz.
Den vita med orangea markeringar vid index hade varit en cool klocka. 34 är helt klart snyggast.Är i hamburg idag och tog wn omväg ijakten efter en fin dönerkebab...
Blev både wempe och rolex "egna butik"
Såg både 34,36 och 39 op'n i vit här sen hade rolexbutiken 114200 i svart som är så löjligt läcker så det är skrämmande!!
Riktigt fina vintagevibbar på 34an!
Sen kommer 34orna...
Ursäkta dom dåliga bilderna men belysningen var löjligt kass som vanligt!
Bra fråga. Finns knappt några på Chrono24.Någon som vet när den svarta 39:an kommer till AD i Sverige?
Enl. säljare på Nymans kommer det in två med ”juli-leveransen”.Någon som vet när den svarta 39:an kommer till AD i Sverige?
löjligt cleant!!!!!!
Grymt snygg!
Mer bilder!
Hade valt mellan 34/36 om jag var du. 39an ser lite blaffig ut på dig i jämförelse.
34 ser lite liten ut tyvärr men tavlan är riktigt fin. 36 är ju den sportiga storleken men 39 tycker jag ser ut att sitta bra också.
Mycket trevlig klocka!
Hade valt mellan 34/36 om jag var du. 39an ser lite blaffig ut på dig i jämförelse.
34 ser lite liten ut tyvärr men tavlan är riktigt fin. 36 är ju den sportiga storleken men 39 tycker jag ser ut att sitta bra också.
Alla funkar och ser bra ut med andra ord!
En smula ambivalent svar kanske
36:an sitter bäst tycker jag
OP kommer inte med någon form av snabbjustering som standard. Det går dock att köpa till easylink.Toppen! Tack för lite feedback!
Mycket trevlig klocka! Men de kommer på easylink va, inte glidelock?
Jo så är det, men borde man inte kunna köpa till glidelock? Vore ju mummaToppen! Tack för lite feedback!
Mycket trevlig klocka! Men de kommer på easylink va, inte glidelock?