Varför säljs dem inte på jubilee??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en NoDatejustVarför säljs dem inte på jubilee??
Hahahah, well ja då har du ju en OPSer ut som en NoDatejust
Snyggt var det iaf även om de icke säljs så.Varför säljs dem inte på jubilee??
Ja, mycket. Vore ännu bättre med en super jubilee!Snyggt var det iaf även om de icke säljs så.
Tycker även oyster länken är riktigt bra som den är. Ett uppsving med easylink nu ocksåJa, mycket. Vore ännu bättre med en super jubilee!
Sjukt bra!
Fick ett meddelande från ad idag att den blåa har kommit och väntar på mig!
Hur fasiken ska det här gå mitt i OWGMARCH
För mig är poängen med OP att man slipper det glittriga med en DJ och får den med borstad länk. Men jag fattar absolut att man kan gilla DJ-looken men vill slippa datumbubblan, isf är det där perfektVarför säljs dem inte på jubilee??
Några månader fick jag vänta och hämtade ut min på Krons idag.Grattis!
Hur länge har du väntat?
Vilken AD?
Saknar min gamla 3-6-9 Grym klockaNågra månader fick jag vänta och hämtade ut min på Krons idag.
Det verkar inte vara så hög efterfrågan på den blå urtavlan men dom mer färggranna verkar det däremot vara en längre väntetid på.
Ja den där varianten som du hade är riktigt trevlig Ser att ett företag säljer en sådan här: https://www.blocket.se/annons/goteborg/rolex_oyster_perpetual_blue_ref_116000__12/91343125Saknar min gamla 3-6-9 Grym klocka
Oj, vad priserna gått upp. Släppte min från 2016 för 37,5 förra året. Denna har även de tråkiga spinkiga visarna.Ja den där varianten som du hade är riktigt trevlig Ser att ett företag säljer en sådan här: https://www.blocket.se/annons/goteborg/rolex_oyster_perpetual_blue_ref_116000__12/91343125
Några månader fick jag vänta och hämtade ut min på Krons idag.
Det verkar inte vara så hög efterfrågan på den blå urtavlan men dom mer färggranna verkar det däremot vara en längre väntetid på.
Härligt! Grattis Den blåa tavlan är riktigt bra.Några månader fick jag vänta och hämtade ut min på Krons idag.
Ja den kom tidigt upp på min villhöver lista Gör sig bra i olika ljus.Vad snygg! Väcker ha begär
Ja det var den blåa tavlan jag fastnade mest för. Var så ivrig att ta ett första handledsskott i butiken så taggen ej hann avlägsnas Nu återstår att se ifall det blir en gul också i framtiden.Härligt! Grattis Den blåa tavlan är riktigt bra.
Några månader fick jag vänta och hämtade ut min på Krons idag.
Sommaren var min förväntan också så jag blev glatt överraskad när Krons hörde av sig i måndags.Blå var också det självklara valet för mig då jag inte har någon blå klocka.. Och bright blue är såklart den finaste OPn =)
Jag har stått i kö sedan mitten av december, Engströms tror att jag kanske får den innan sommaren.
Stort grattis . Riktigt fin den blåa alltså! Man vill fan ha en i varje färg typ .Ja den kom tidigt upp på min villhöver lista Gör sig bra i olika ljus.
Tack Ha ha ja dom är läckra och varje färg har sin charm. En gul att variera med skulle det helt klart kunna bli för mig.Stort grattis . Riktigt fin den blåa alltså! Man vill fan ha en i varje färg typ .
Köp ett gäng tavlor?Tack Ha ha ja dom är läckra och varje färg har sin charm. En gul att variera med skulle det helt klart kunna bli för mig.
Kan ev gå att byta tavla hos ad i framtiden men tror att två olika färg varianter räcker gott att varva medKöp ett gäng tavlor?
Helvete vad priserna sticker på C24, vadan detta?
Intressant idé! Bra spaning kring Florida! det verkar onekligen som att de vill skapa hype sen blir Det säkert någon form av följa-John när man ser att någon höjt så hakar andra påTror inte att de försöker bygga hype för tiffany blå genom att lägga ut dom för 15-17 tUSD? De dyraste fanns i florida. Kanske försöker kapitalisera på att new yorks finanselit flyttat ner till varmare breddgrader och vill ha en fin poolklocka. Tydligen fina skattefördelar jämfört med att bo på manhattan
Välkommen in i värmen Den skiftar absolut i olika ljus och man blir ständigt positivt överraskad. (41 mm)Ja den kom tidigt upp på min villhöver lista Gör sig bra i olika ljus.
Tackar Wow den är riktigt läcker. Sitter som ett smäck.Välkommen in i värmen Den skiftar absolut i olika ljus och man blir ständigt positivt överraskad. (41 mm)