• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Varför säljs dem inte på jubilee??
C0313658-AE39-407B-88A7-CF23FF8B5BA5.jpeg
 
Några månader fick jag vänta och hämtade ut min på Krons idag.
Det verkar inte vara så hög efterfrågan på den blå urtavlan men dom mer färggranna verkar det däremot vara en längre väntetid på.
F5C0C419-FC29-48DF-A0E1-2E4746660E9F.jpeg

Blå var också det självklara valet för mig då jag inte har någon blå klocka.. Och bright blue är såklart den finaste OPn =)
Jag har stått i kö sedan mitten av december, Engströms tror att jag kanske får den innan sommaren.
 
Blå var också det självklara valet för mig då jag inte har någon blå klocka.. Och bright blue är såklart den finaste OPn =)
Jag har stått i kö sedan mitten av december, Engströms tror att jag kanske får den innan sommaren.
Sommaren var min förväntan också så jag blev glatt överraskad när Krons hörde av sig i måndags.
Hoppas dom hör av sig inom kort så du får njuta av en bright blue summer :)
 
Senast ändrad:
Helvete vad priserna sticker på C24, vadan detta?

Tror du inte att de försöker bygga hype för tiffanytavlan genom att lägga ut dom för 15-17 tUSD? De dyraste fanns i florida. Kanske försöker kapitalisera på att new yorks finanselit flyttat ner till varmare breddgrader och vill ha en fin poolklocka. Tydligen fina skattefördelar jämfört med att bo på manhattan, samt att tjejerna slipper Como!

:)
 
Senast ändrad:
Tror inte att de försöker bygga hype för tiffany blå genom att lägga ut dom för 15-17 tUSD? De dyraste fanns i florida. Kanske försöker kapitalisera på att new yorks finanselit flyttat ner till varmare breddgrader och vill ha en fin poolklocka. Tydligen fina skattefördelar jämfört med att bo på manhattan :)
Intressant idé! Bra spaning kring Florida! det verkar onekligen som att de vill skapa hype sen blir Det säkert någon form av följa-John när man ser att någon höjt så hakar andra på 😁
 
Tillbaka
Topp