Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den sitter riktigt bra och kan relatera till det du säger att 36mm är en underbar sizeGår inte att beskriva med ord hur jävla bra 36mm sitter alltså både utseendemässigt och komfortmässigt. Varför har jag hållt på med 40mm, 39mm tidigare ?!?!
Sitter riktigt bra på dig med! Grymt fin den blåa Jag fick också till en helt perfekt passform. Easylink blir alldeles för löst som det är just nu. Kanske funkar bättre sen i sommarvärmen som du säger.Den sitter riktigt bra och kan relatera till det du säger att 36mm är en underbar size
Kommer från en som tidigare har haft 43-45mm dinkor
Får du användning för easylink funktionen ? Tycker jag hittade en bra storlek i innersta läget så den kommer nog väl till pass i sommar när handleden sväller
Nämen, tycker de där är så otroligt coola! Är de dummy klockor eller hade de dem inne hos AD?Vanskelig valg! Begge er jo perfekte for sommeren(OP41)! Men for meg så må jeg nok vente til jeg får sett OP36 i rosa! Det er også den jeg sikler mest etter!
De hadde dem inne ja! To ulike dager. Men hos min lokale AD så ønsker dem at flest mulig skal få se klokkene, og teste dem før de selger dem videre. De står altså med "exhibition only" I noen uker før de selges til en tilfeldig kunde.Nämen, tycker de där är så otroligt coola! Är de dummy klockor eller hade de dem inne hos AD?
Wow! Då gäller det att gå in oftaDe hadde dem inne ja! To ulike dager. Men hos min lokale AD så ønsker dem at flest mulig skal få se klokkene, og teste dem før de selger dem videre. De står altså med "exhibition only" I noen uker før de selges til en tilfeldig kunde.
Ingen liste, førstemann til mølla når skiltet er fjernet!
Mycket bra. Den enda klocka jag villhöverTrädgårdshäng.
Gör sig fint mot den beiga jackan! Men svart passar ju till allt...
Vit endast i äldre ref: 116000Om jag söker en vit OP, finns den som 36mm? Referensnummer?
Min blåa ville ut ur boxen idag med
Trevlig helg
Nej, det är verkligen inte bara du. Kan inte för mitt liv förstå att den inte gick snabbare. Med största sannolikhet en väldigt bra affär för den som tillsist slog till.Er det bare jeg som synes det er konstig at denne ikke er solgt redan? En svart OP i den perfekte storleken på 39mm for under list? Det er jo ikke ofte 39mm OP kommer ut og iaf ikke svart eller hvit.
Avslutad - Rolex Oyster Perpetual 39 - nya bilder!
Ut till försäljning en mycket trevlig och diskret OP 114300 från 2018. Denna skönhet har som sig bör använts dagligen, dock inga djupa repor eller dings. En riktigt sjysst vardags och bruksklocka! En lättare polering hos AD återställer den till nyskick. Utplockad på Nymans Ur och säljes som...klocksnack.se
Jäkligt fin den blåa också . Skulle vilja ha en i varje färg som finns har jag nog kommit fram till haha.OP på hemmakontoret idag.
Skulle helt klart kunna tänka mig fler färger med Riktar in mig primärt på en gul härnäst.Jäkligt fin den blåa också . Skulle vilja ha en i varje färg som finns har jag nog kommit fram till haha.
Lite som Pokémon... ut och fånga alla!Jäkligt fin den blåa också . Skulle vilja ha en i varje färg som finns har jag nog kommit fram till haha.