Perfekt såhär till påsk!Skulle helt klart kunna tänka mig fler färger med Riktar in mig primärt på en gul härnäst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt såhär till påsk!Skulle helt klart kunna tänka mig fler färger med Riktar in mig primärt på en gul härnäst.
Denna kan jag bjuda på...Snart får jag äntligen börja posta bilder i denna tråd! Fick ett samtal idag
(Tanken har slagit mig att det vore väl fan om dem april-foolar mig)
Men vad typiskt Vilken fin tanke av dig!Denna kan jag bjuda på...
Jag hade, trodde jag, bra kontakt med en ansvarig i en större klockbutik. Vi pratade om OP36 och de nya färgerna.
Visade intresse för den gula och den turkosa. Han lovade såklart inget men skulle höra av sig.
Tre månader senare får jag ett mail från en av hans kollegor.
- Hej, du var intresserad av en OP36. Vi fick precis in en. Vill du svänga förbi?
Woho, tänkte jag, nu blir en fellow KS:are glad. Jag har ju redan fått mina två via en annan AD.
Men... De skrev aldrig vilken färg det var så jag mailade tillbaka och frågade...
- Hej! Kul! Vilken färg är det på tavlan? Gul? Turkos?
- Hej igen!
Det är en silver!
Men vad typiskt Vilken fin tanke av dig!
Också väldigt kul att både du och jag har fallit för exakt samma färger! Tycker båda är MAGISKA! Jag ska hämta upp min nästa lördag. Står dock i kö även på den andra så jag hoppas verkligen den trillar in också
Vilken kändes bäst ?Min 39a och en jämföreselbild på 36an i samma färg hos AD.
36an sitter bättre och känns smidigare, men 39an har mer närvaro samtidigt som urtavlan är mer symmetrisk.Vilken kändes bäst ?
Ok det var en klart intressant jämförelse.36an sitter bättre och känns smidigare, men 39an har mer närvaro samtidigt som urtavlan är mer symmetrisk.
Riktigt snygg den där perfekt med färg till påskenFick hem denna igen häromdagen. OP har ju faktiskt kommit med färgglada och bra tavlor även innan förra årets släpp...
Härligt, grattis!! Vilken färg är det du skall fiska ut?Snart får jag äntligen börja posta bilder i denna tråd! Fick ett samtal idag
(Tanken har slagit mig att det vore väl fan om dem april-foolar mig)
Tack! Det är den gula, i påskens tider och alltHärligt, grattis!! Vilken färg är det du skall fiska ut?
Väntat länge? Jag tycker den gröna är svinball men har ingen lust med att köa hur länge som helstTack! Det är den gula, i påskens tider och allt
Japp, sen släppet, dvs 7 månader!Väntat länge? Jag tycker den gröna är svinball men har ingen lust med att köa hur länge som helst
Habegäret bara ökar! Riktigt bra klocka.
Är sjukt nöjd . Och att jag vågade mig på 36mm äntligen! Vill nog aldrig ha något större längre känner jag då den sitter så sjukt bra. Köar du på någon just nu?Habegäret bara ökar! Riktigt bra klocka.
Haha fan, det var inte det svaret jag ville ha...Japp, sen släppet, dvs 7 månader!
Verkligen. Blir det modern Rolex för mig är det denna som gäller, riktigt clean och enkel.Habegäret bara ökar! Riktigt bra klocka.
Samma för mig. 36mm fanns inte på kartan för min del för bara något år sen.Är sjukt nöjd . Och att jag vågade mig på 36mm äntligen! Vill nog aldrig ha något större längre känner jag då den sitter så sjukt bra. Köar du på någon just nu?
Tyvärr... Slog till på DJ36 istället. Orkade inte vänta. Älskar DJ men vill ha en OP36 också. Vilka bekymmer man har haha. Verkar ju vara stängda kölistor nu? Jagar beggat eller eventuellt från gråis.Är sjukt nöjd . Och att jag vågade mig på 36mm äntligen! Vill nog aldrig ha något större längre känner jag då den sitter så sjukt bra. Köar du på någon just nu?
Håller med! Är enkelheten som tilltalar mig. Hela klockan känns så otroligt balanserad!Verkligen. Blir det modern Rolex för mig är det denna som gäller, riktigt clean och enkel.
Jisses! Drömläge för någon ju . Hade köpt direkt om jag inte redan hade en .Den här borde väl någon här i tråden passa på att hugga.
En OP 36 svart 126000 hos Krons för 57 pix.
Köp Rolex OP 36 klocka - M126000_PO
Upptäck OP 36 idag, klockan som är gjord för dig. Tillverkad av de finaste materialen med skrupulös uppmärksamhet.krons.se
Samma här Min blå ser nästan svart ut emellanåt under vissa ljus så det skulle bli lite för snarlikt. Hade det varit en guling däremot så hade jag klippt till direktJisses! Drömläge för någon ju . Hade köpt direkt om jag inte redan hade en .
Kul att ha två, så kan man alternera