Såg att du skrev att du fått samtalet så nu är det upp till bevis att du är där inom 10Hur fasiken klarar du av att behärska dig i över en vecka??
Jag hade varit hos min AD på 10 minuter blankt!
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg att du skrev att du fått samtalet så nu är det upp till bevis att du är där inom 10Hur fasiken klarar du av att behärska dig i över en vecka??
Jag hade varit hos min AD på 10 minuter blankt!
Går nog att beställa. Annars kan man ta en från116610 / 114060Finns det halvlänkar att få tag på till 126000?
Så snygg! Om man inte behövt välja en färg för kön kunde det lika gärna blivit den blå!
Snyggt! Den blå är riktigt bra
Återigen grattis! Fin klocka
Sjukt fin. Grattis! Hur känns den? Första känslan? Berätta
Tack tack. Den känns perfekt, slogs av att den var så lätt.. Och att den blå färgen är mycket finare än vad den ser ut att vara inne i butik.
Snyggt och grattis! 36 eller 41mm?Tack tack. Den känns perfekt, slogs av att den var så lätt.. Och att den blå färgen är mycket finare än vad den ser ut att vara inne i butik.
36.. Skinny wrists här =)Snyggt och grattis! 36 eller 41mm?
Inte alls, ser väldigt bra ut36.. Skinny wrists här =)
Den är snygg! Skulle kanske föredragit sån istället för gulddetaljerna på nya silvertavlan, om den fanns som 41aLänge sen jag hade denna på handleden.
Känns högst relaterbart
Snyggt! Stort grattis
TackarSnyggt! Stort grattis
Eller hur!Lite spam nu men fan vad glad jag blir av att det finns easylink på den här.
Gör ju hela skillnaden när handleden svullnar upp