• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oyster Perpetual tråden

Sailorboy77

Breitling
Sommar🌞😎
9712ABA8-6DB7-400F-936B-E0F194112FCE.jpeg
Är det väntetid på OP nu mera? Tänker på dom nya färgerna. Snygg
 

lladron

Cartier
2-Faktor
Hade ratat rosa, men nu vill jag också ha en!
Har pillat på alla dom nya OP-färgerna och rosa är min favorit av dom, men jag är ju såklart partisk eftersom det är min favoritfärg haha :) I min mening är den här rosa nyansen också väldigt lyckad, ganska subtil i ett visst ljus för att sen sticka ut lite mer i andra ljus.
 

jocklas

Cartier
2-Faktor
Det kan man absolut säga att det är, om man ens får ställa sig i kö längre.
Gäller det alla färger och storlekar eller finns det vissa som är mindre attraktiva?

Mitt huvudsakliga intresse för OP gäller dock klockor som kanske anses som damur dvs mindre än 36mm. Är det lång väntan även på dessa?
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Gäller det alla färger och storlekar eller finns det vissa som är mindre attraktiva?

Mitt huvudsakliga intresse för OP gäller dock klockor som kanske anses som damur dvs mindre än 36mm. Är det lång väntan även på dessa?

Sett här inne så har de flesta 36mm versionen, färgerna blå, svart och silver borde ha kortast väntetid. Men det är bara spekulation från min sida utan att faktiskt ha undersökt varje färg.

36mm sitter väldigt bra dock 🙂
DSC09381~2.JPG
 

jocklas

Cartier
2-Faktor
Sett här inne så har de flesta 36mm versionen, färgerna blå, svart och silver borde ha kortast väntetid. Men det är bara spekulation från min sida utan att faktiskt ha undersökt varje färg.

36mm sitter väldigt bra dock 🙂
DSC09381~2.JPG
36mm varianten har samma dimensioner som min Seiko sarb vilken sitter som en smäck! Borde passa mig perfekt. Men det är inte nödvändigtvis till mig som en OP skulle vara den givna klockan därav mitt intresse för de mindre storlekarna :D
 

BAM

Omega
Köper denna och tänker ”skönt nu behöver jag inga fler” men tusan vad en turkos hade suttit fint🤔..
4909397E-31DA-4BE9-A6D9-EB00B33FFD72.jpeg
Exakt så är det, problemet är att det finns så många fina klockor. Har själv sagt åt mig att ha minst tre ”vita månader ” dvs absolut inte köpa en ny klocka förrän tidigast september/ oktober, blir tufft 😂
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Exakt så är det, problemet är att det finns så många fina klockor. Har själv sagt åt mig att ha minst tre ”vita månader ” dvs absolut inte köpa en ny klocka förrän tidigast september/ oktober, blir tufft 😂
Borde inte vara något problem när det kommer till Rolex. Då får man alltid vänta 🥶
 
Topp